خوش‌آمدگویی لیگ قهرمانان آسیا به آقای چمپیونز لیگ

النصر به جمع تیم‌های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

طرفداری |‌ در دیداری از مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، النصر عربستان در دیداری تماشایی با نتیجه 2-4 برابر شباب الاهلی امارات به برتری رسید و مجوز حضور در مرحله‌ گروهی این رقابت‌ها را کسب کرد. این اتفاق به معنای آن است که بهترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا از چند هفته دیگر، پا به لیگ قهرمانان آسیا خواهد گذاشت تا هنرنمایی‌های خود را این بار در قاره کهن به نمایش بگذارد.

به این بهانه، مروری داریم بر آمار درخشان و استثنایی رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا، تورنمنتی که قطعا جای خالی ستاره پرتغالی را شاید برای همیشه حس خواهد کرد: صدرنشین فهرست بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا: 183 بازی بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا: 140 گل قهرمان 5 دوره این رقابت‌ها (صدرنشین مشترک) تنها بازیکنی که در سه فینال این تورنمنت گلزنی کرده‌است. تنها بازیکن تاریخ چمپیونزلیگ که در 11 بازی متوالی این تورنمنت موفق به گلزنی شده‌است. رکورددار بیشترین گل زده در طول یک فصل این رقابت‌ها: 17 گل

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.