استمرار طرح تشدید نظارت بر مشاورین املاک در آستارا

استمرار طرح تشدید نظارت بر مشاورین املاک در آستارا

هومن منظری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شورای عالی مسکن حسب مصوبه هیئت محترم وزیران طرح تشدید نظارت بر واحدهای مشاورین املاک را در دستور کار خود قرار داده و هر یک از دستگاه‌ها وظایف خود را در این طرح انجام می‌دهند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان آستارا در این رابطه افزود: در اجرای این طرح نیز تیم مشترکی از کارشناسان ادارات راه و شهرسازی، صمت، تعزیرات حکومتی و سازمان امور مالیاتی با همراهی اتاق اصناف از واحدهایی که دستور العمل ها و قوانین نظام صفی را رعایت نکرده اند و واحدهای فاقد پروانه کسب بازدید کرده و بر اساس ماده ۲۷ قانون نظام صنفی با آن واحدها برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: شهرستان آستارا دارای ۳۵۰ واحد صنفی مشاور املاک می‌باشد که در بازرسی‌های صورت گرفته بر اساس مدنظر قراردادن معیارهایی همچون نداشتن پروانه کسب، تغییر مکان واحد صنفی بدون اخذ مجوز لازم، اتمام مهلت پروانه کسب، عدم ثبت معاملات در سامانه ایران املاک و اخذ کد رهگیری و غیره مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت ۱۲ واحد صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب و تغییر نشانی بدون اخذ مجوز لازم شناسایی شدند.

منظری ادامه داد: در این راستا شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، به واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان آستارا مراجعه فرمایند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.