برد‌های متوالی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال

برد‌های متوالی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال روز سه‌شنبه با ۷ دیدار پیگیری شد که تیم گیتی‌پسند اصفهان مهمان کراپ الوند بود.

شاگردان محمد کشاورز در این بازی سخت توانستند با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند؛ مسعود یوسف و محمد درخشانی گل‌های گیتی‌پسند را در این دیدار به ثمر رساندند.

نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال چهارمین پیروزی متوالی خود را کسب کرد و با ۱۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کم‌تر نسبت به مس سونگون در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص این دیدار اظهار داشت: ضمن خسته نباشید به بازیکنان هر دو تیم، همانطور که از ابتدای هفته گذشته در صحبت‌‌هایم گفته بودم، ما هیچ توجهی به جایگاه جدولی کراپ نداشتیم و از قبل پیش‌بینی یک بازی سخت مقابل این تیم را کرده بودیم.

وی ادامه داد: مجموعه باشگاه کراپ‌ حرفه‌ای بوده و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد، ما می‌دانیم که جایگاه واقعی کراپ‌ در جدول این نیست و با آمدن علی افضل شرایط بهتری در جدول پیدا خواهند کرد.

کشاورز تصریح کرد: از همان ابتدای بازی به دنبال یک بازی هجومی بودیم و دو تیم بازی زیبایی ارائه کردند، هر دو تیم موقعیت‌‌های خوبی داشتند، اما با احترامی که برای تیم کراپ قائل هستم باید بگویم که ما مستحق این پیروزی بودیم و خوشحالم که با تلاش بازیکنانم به نتیجه دلخواه‌مان که کسب ۳ امتیاز بازی بود رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه از مجموعه باشگاه که شرایط خوبی مهیا کردند تشکر می‌کنم، گفت: ما به تلاش خود ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم، هنوز در ابتدای لیگ قرار داریم و چیزی مشخص نیست و به همین دلیل ما توجهی به جدول نداریم، بازی به بازی پیش‌ می‌رویم‌ و به فکر افزایش کیفیت فنی تیم‌ خود هستیم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.