لزوم استفاده از ابزار هنر در انتقال آموزش های دینی به کودکان

لزوم استفاده از ابزار هنر در انتقال آموزش های دینی به کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلیل میر عظیمی امروز شنبه طی نشستی با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اظهار کرد: مساجد و مراکز فرهنگی هنری، نقش به‌سزایی در نیل به اهداف کانون دارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به نیازهای امروز جامعه و تهدیدهای رسانه‌ای و فضای مجازی اشاره و با ضروری ارزیابی‌کردن بهره‌گیری از مربیان متعهد، متخصص و استفاده از ابزار هنر در انتقال آموزش‌های دینی به کودکان و نوجوانان افزود: بهره‌گیری از شیوه‌های آموزش غیر مستقیم می‌تواند در اثربخشی آموزه‌ها تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

وی از اولویت‌های کانون پرورش فکری و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اهداف این دو مجموعه اشاره کرد و گفت: هم‌افزایی و امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک می‌تواند فصلی تازه در پیوند اعضای این کانون‌ها رقم بزند.

میر عظیمی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: این برنامه‌ها بیانگر نقطه‌های مشترک فراوان در مسیر همراهی‌ها به‌شمامی‌رود و می‌تواند زمینه‌ساز رویدادهای امیدبخش و تربیت آینده‌سازانی باورمند و توان‌مند را فراهم کند.

منبع: مهر