افتتاح و بهره‌برداری ۳۹ پروژه در سرولایت در هفته دولت

افتتاح و بهره‌برداری ۳۹ پروژه در سرولایت در هفته دولت

باقر صدیقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: ۳۹ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی در طی هفته دولت در بخش سرولایت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد

بخشدار سرولایت افزود: در راستای اجرای اهداف و سیاست‌های دولت و به منظور جبران عقب ماندگی و پیشرفت منطقه این پروژه‌ها پیگیری و با همکاری دستگاه‌های مرتبط به سرانجام رسیده است.

افتتاح ۳۹ پروژه و ۱۵ برنامه فرهنگی در طی هفته دولت

وی تصریح کرد: ۱۱ پروژه اجرای آسفالت معابر و طرح هادی روستایی، ۲پروژه برق‌رسانی شهری و روستایی،۶ مورد برنامه در حوزه مخابرات، ۱۲پروژه نصب و راه‌وندازی دوربین‌های نظارتی روستایی و ۲ پروژه کشاورزی در سرولایت افتتاح می‌شود.

صدیقی با بیان این که ۴ برنامه در حوزه شهری و شهرداری و ۲ برنامه در حوزه آموزش و پرورش در هفته دولت افتتاح می‌شود، عنوان کرد: مبلغ اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه‌ها ۹۰۰ میلیارد ریال است.

بخشدار سرولایت ابراز کرد: ۱۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی در طول هفته دولت در بخش سرولایت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

چالش‌ها و مشکلات منطقه سرولایت

بخشدار سرولایت تاکید کرد: ارتقا به شهرستان، ارتقای درجه راه و جاده ترانزیتی آسیای میانه، رفع مشکلات معیشتی و کشاورزی به دلیل خشکسالی‌های اخیر، رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان منطقه و پیگیری کشف انشعابات غیر مجاز آب شرب از مهمترین چالش‌ها و مشکلات منطقه سرولایت است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.