توضیح سرپرست فدراسیون درباره برگزاری نشست کنوانسیون فوتبال زنان در سیدنی

توضیح سرپرست فدراسیون درباره برگزاری نشست کنوانسیون فوتبال زنان در سیدنی

به گزارش خبرگزاری فارس، مریم منظمی درمورد برگزاری نشست کنوانسیون فوتبال زنان در سیدنی، اظهار داشت: این نشست با حضور جیانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال و رییس، دبیرکل و رییس کمیته بانوان فدراسیون های عضو در روزهای 18 و 19 آگوست (27 و 28 مردادماه) در خصوص توسعه و پیشرفت فوتبال زنان در سیدنی برگزار شد. این کنوانسیون درمورد مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها، جلسات پنل و نمایش داستان‌های موفقیت فوتبال زنان در سطح جهانی برگزار شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در روز اول این جلسه پنل های مختلفی از قبیل آموزش و توانمندسازی زنان (به سوی تغییرات اجتماعی بیشتر)، رهبری زنان و اهمیت آن برای موفقیت بیشتر و حرفه ای سازی فوتبال زنان برگزار شد و حاضرین در این نشست درباره این موضوعات به بحث و تبادل نظر پرداختند. این کنوانسیون مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها، جلسات پنل و نمایش و داستان‌های موفقیت فوتبال زنان در سطح جهانی بود و برای ارتباط و به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه‌ها را ارائه دادند.

سرپرست نایب رییسی بانوان افزود: تحرکات فرهنگی، خلق و هویت سازی در حوزه فوتبال بانوان، اثراث مثبت جام جهانی و تکنولوژی هایی که در این رقابتها از قبیل VAR و توپ جام جهانی مورد استفاده قرار گرفت، مواردی بود که در روز دوم این کنوانسیون مطرح شد. همچنین در حاشیه این نشست رییس فدراسیون فوتبال کشورمان دیداری با اینفانتیو درباره بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها داشتند و نکاتی مطرح شد.

منظمی در پایان با اشاره به حضور تیم ملی زیر 17 سال دختران در رقابتهای مرحله دوم قهرمانی آسیا گفت: این تیم در گروه A با تیم کره جنوبی، تایلند و هند به رقابت می‌پردازد. این مسابقات از 25 شهریورماه به میزبانی تایلند برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا می‌کنند. برای بازیکنان و کادر فنی آرزوی موفقیت در مسابقات پیش رو را دارم. امیدوارم نتایج و عملکرد خوبی از این رقابت ها بدست بیاورند. بازیکنان این تیم، آینده فوتبال بانوان کشور را رقم می زنند. بچه ها باید سعی کنند بهترین بازی خود را در این رقابتها که منجر به نتیجه خوب هم باشد رقم بزنند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.