۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان تحصیل می‌کنند

۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین محمدظاهری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دانشگاه پیام نور استان همدان اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان همدان با ۱۱۰ عضو هیئت علمی، ۲۰۰ کارمند و بیش از ۹ هزار دانشجو در ۱۴ مرکز و واحد در استان همدان فعالیت می‌کند.

وی افزود: ۶۰ درصد دانشجویان ما بانوان و ۴۰ درصد آقایان هستند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه ۷ هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و ۲ هزار دانشجو در مقطع ارشد در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، گفت: ۱۳۵ رشته در مقطع کارشناسی و ۳۵ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه فعال هستند.

محمدظاهری خاطرنشان کرد: به لحاظ رتبه‌بندی دانشگاه پیام نور استان همدان در رتبه اول تا سوم کشوری قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان بیان کرد: همایش علمی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با محوریت علمی در مرکز دانشگاه پیام نور استان همدان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان عنوان کرد: این رویداد ملی در ۵ محور ترویج ایثار و شهادت، جایگاه شهدا در گام دوم انقلاب، تأثیر شهدا بر عرصه فرهنگی، نقش آفرینی اقشار مختلف در ترویج ایثار و شهادت و عصر دفاع مقدس بر عرصه‌های مدیریتی است.

محمدظاهری با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با قدرت به فعالیت خود ادامه خواهد داد، گفت: هرگونه شایعه مبنی بر انحلال و ادغام دانشگاه پیام نور را رد می‌کنیم و این دانشگاه با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: از علاقه‌مندان برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور استان همدان دعوت می‌کنیم.

۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان تحصیل می‌کنند

۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان تحصیل می‌کنند

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.