بسته خبری حوادث در خراسان جنوبی| کشف 10 میلیارد کالای قاچاق و دستگیری سارقان

بسته خبری حوادث در خراسان جنوبی| کشف 10 میلیارد کالای قاچاق و دستگیری سارقان

خبرگزاری فارس – خراسان جنوبی؛ سرهنگ جواد بخشی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از اجرای طرح 48 ساعته با محوریت مقابله با قاچاق کالا وارز خبر داد و گفت: در این طرح 24 دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال توقیف شدند.

وی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، طرح مبارزه با قاچاق کالا را به مدت 2 روز در سطح استان اجرایی کردند.

بخشی بیان داشت: مأموران با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محورهای مواصلاتی در سراسر استان خراسان جنوبی به 24 دستگاه خودرو نیز مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از خودروها، انواع کالای خارجی قاچاق کشف کردند و ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر10 میلیارد ریال برآورد شد.

کشف 69 کیلو و 400 گرم تریاک در خوسف

سرهنگ محمد حسن اکبری فرمانده انتظامی شهرستان خوسف از کشف 69 کیلو و 400 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان خوسف هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از این خودرو، 69 کیلو و 400 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل تریلی جاساز شده بود کشف کردند، بیان داشت: مأموران در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری 3 سارق با کشف 3 فقره سرقت در بیرجند

سرهنگ احمد رضا کارگر فرمانده انتظامی بیرجند با بیان اینکه مأموران انتظامی این شهرستان 3 نفر سارق را دستگیر و 3 فقره سرقت را در این خصوص کشف کردند، اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، 3 نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان داشت: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هر گونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 3 فقره سرقت اعتراف کردند.

کشف موتورسیکلت سرقتی کمتر از 24 ساعت در فردوس

فرمانده انتظامی فردوس از کشف موتورسیکلت سرقتی در کمتر از 24 ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر سارق دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا فولادی ظهار داشت: با اعلام وقوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان فردوس، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان فردوس با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی، سارق را شناسایی کردند و با هماهنگی با مقام قضائی مأموران وارد مخفیگاه وی شده و سارق را دستگیر کردند و در بازرسی از محل موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند.

پایان پیام

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.