جوانان باید با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی آشنا شوند

جوانان باید با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی آشنا شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی خوزستان بیان کرد: هجمه‌های سنگینی توسط رسانه‌های دشمن برای انحراف افکار جوانان و نوجوانان در فضای مجازی شکل می‌گیرد که موظف هستیم جوانان را با آسیب‌های دسیسه‌های دشمن آشنا کنیم.

وی افزود: طبق دستور مقام معظم رهبری خنثی سازی هجمه‌های دشمن باید در دستور کار همه دستگاه‌ها به ویژه مراکز علمی و فرهنگی باشد.

شهاوند گفت: باید به گونه‌ای رفتار شود که جوانان و نوجوانان بتوانند با ذهنی باز مطالب فضای مجازی را تحلیل کنند تا فریب دسیسه‌های دشمن را نخورند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان افزود: اردوی راهیان پیشرفت یک اقدام راهبردی برای آشنایی دانش آموزان با دستاوردها و افتخارات انقلاب اسلامی است.

شهاوند با تاکید بر لزوم معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به جامعه دانش آموزی و دانشجویی بیان کرد: بیان دستاوردها به صورت مستند می‌تواند دید جامعه جوان و نوجوان را به بزرگی انقلاب اسلامی روشن کند.

وی گفت: دانش آموزانی که در این اردوها شرکت می‌کنند باید دستاوردهایی را که مشاهده می‌کنند به سایر دانش آموزان و خانواده‌های خود معرفی کنند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.