جامعه با نقد سالم رشد می کند

امام جمعه چالوس گفت: جامعه با نقد سالم رشد می کند و کسی بهتر از خبرنگاران نمی تواند در این زمینه عمل کند.

جامعه با نقد سالم رشد می کند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی در مراسم تجلیل از خبرنگاران انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران غرب مازندران که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: هر روز، روز قلم و خبرنگار است و یک خبرنگار صادق و سالم می تواند یک تفکر را به نسل بعد انتقال دهد.

وی با بیان اینکه نسل امروز که انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده اند، ادامه داد: خبرنگاران باید با قلم خود، اینها را به نسل جدید معرفی و بشناسانند.

امام جمعه چالوس گفت: جامعه با نقد سالم رشد می کند و کسی بهتر از خبرنگاران نمی تواند در این زمینه عمل کند.

وی با قدردانی از تلاش ها و فعالیت های ارزشمند خبری اعضای انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران غرب مازندران، گفت: اعضای این انجمن در تحلیل و درج خبر بسیار موفق هستند و گوی سبقت را ربودند.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با بیان اینکه فعالیت های عمرانی و فرهنگی زیادی از سوی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر صورت گرفته است، گفت: ایجاد و احداث جاده ساحلی در راستای گره گشایی ترافیک شهری یکی از اَبَر پروژه های شهر چالوس است که مورد اقبال عموم شهروندان نیز واقع شد و بخش قابل توجهی از گره کهنه ترافیکی شهر را باز کرد.

آرش رضوی با تمجید از خبرنگاران چالوس که در امر اطلاع رسانی و خبررسانی فعالیت دارند، عنوان داشت: اعتقاد داریم همیشه تعریف و تمجید به پیشرفت کمک نمی کند و بنابراین انتظار داریم همواره انتقادها، منصفانه و در جهت بهبود عملکردهای مدیریت شهری باشد.

وی با اشاره اهمیت مطبوعات در آگاهی بخشی جامعه، تصریح کرد: دکه های مطبوعاتی ذر چالوس را به صورت رایگان در اختیار مطبوعاتی های این شهر قرار دادیم.

در ادامه سرپرست فرمانداری چالوس نیز با تأکید بر اینکه مدیران باید نقدپذیر باشند و همواره آماده نقد شدن از سوی رسانه ها باشند، گفت: سه رویداد رسانه ای بزرگ استانی، ملی و بین المللی به میزبانی چالوس را در پیش داریم و این نشان از سطح بالای قلم خبرنگاران این شهر دارد.

حجت الاسلام علی اسفندیاری افزود: همه باید به جهاد امیدآفرینی بپردازیم و رسانه ها در خط مقدم این امیدآفرینی قرار دارند.

منبع: موج