ایران قطب پزشکی غرب آسیا است

ایران قطب پزشکی غرب آسیا است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی کرمی بعد از ظهر چهارشنبه ضمن دیدار با پزشکان درمانگاه شهید کلانتری و ولیعصر (عج) و تجلیل از مقام شامخ پزشکان اظهار کرد: ملت ایران شایسته خدمتگزاری صادقانه هستند و توفیق همه ما این است که خادم و خدمتگزار مردم باشیم.

وی افزود: مسئولان بهداشت و درمان و جامعه پزشکی در بحث پیشگیری و درمان هر آنچه در توان دارند در طبق اخلاص بگذارند تا به فرموده مقام معظم رهبری مریض و خانواده مریض جز بحث مریض‌داری نگرانی دیگری نداشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر در کشور تصریح کرد: یک زمانی حتی برای تأمین پزشک عمومی در کشور با مشکل مواجه بودیم و از کشورهای دیگر کمک می‌گرفتیم اما با زحمات شبانه‌روزی جامعه درمانی، امروز جمهوری اسلامی به قطب پزشکی در منطقه غرب آسیا تبدیل شده است و تمام مؤلفه‌ها و استانداردهای لازم را دارد و ما نهایت تقدیر و تشکر را از جامعه پزشکی داریم.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.