صعود قاطعانه والیبال ایران به نیمه نهایی

صعود قاطعانه والیبال ایران به نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ارومیه، عصر امروز ۱ مرداد ماه سالن مملو از تماشاگر غدیر ارومیه از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه شاهد تقابل ایران و پاکستان از مرحله ی اول دیدار های حذفی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.

تیم ایران ست اول را با ترکیب محمد موسوی ، محمد طاهر وادی ، مبین نصری ، محمد ولیزاده ، میثم صالحی ، امین اسمعیل نژاد و محمد رضا حضرت پور آغاز کرد.

در ست اول تیم ایران با سرویس محمد ولیزاده آغاز کرد و پس از ۲ سرویس متوالی پاکستان اولین امتیاز خودرا به دست آورد و از همان ابتدا با ایجاد فاصله مناسب اختلاف ایجاد کرد و ست اول را با نتیجه ی ۲۵ بر ۱۸ به سود خود به پایان رساند.

در ست دوم پاکستان با عملکرد بهتر در دریافت و خطای سرویس بالای ایران تا وقت استراحت فنی اول ۸ بر ۷ به سود پاکستان شود در ادامه اما این سرو قامتان تیم ملی بودند که با عملکرد بهتر در حمله و دفاع موفق شد با نتیجه ی۲۵بر۱۵ به سود خود به پایان ببرد.

در ست سوم که انگیزه ی پاکستانی ها برای بردن کمرنگ شده بود این دلاوران تیم ملی والیبال ایران بودند که با یک بازی خوب و حساب شده با نتیجه ی ۲۵بر ۱۳ از سد پاکستان گذشتند.

پس از این پیروزی ارزشمند هواداران و بازیکنان تیم ملی والیبال به شادی پرداختند و صحنه های زیبایی را در سالن مملو از تماشاگر غدیر ارومیه خلق کردند.

انتهای پیام

منبع: فارس