آشنایی با 2 مدل از بهترین توستر فیلیپس از نمایندگی

آشنایی با 2 مدل از بهترین توستر فیلیپس از نمایندگی

معرفی 2 مدل از بهترین توستر نان فیلیپس

خرید توستر، به ­خصوص خرید توستر فیلیپس یکی از اولین انتخاب­های هر خریدار است. آشنایی با 2 مدل از بهترین توستر فیلیپس این امکان را به خریدار می­دهد که، خریدی مطمئن و با رضایت خاطر بسیار داشته باشد. همین خرید و رضایت خاطر به خریدار این امکان را می­دهد که با استفاده از این توسترِ برند فیلیپس نهایت لذت را ببرد. با ما در ادامه همراه باشید تا به همراه یکدیگر، با 2 مدل از بهترین توستر فیلیپس آشنا شویم.

2 مدل از بهترین توستر فیلیپس Philips

شرکت فیلیپس یکی از بزرگترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی و تجهیزات الکتریکی در جهان است. این شرکت در اصل در هلند بنیان­گذاری شده است و شرکتی چند ملیتی به حساب می­آید. محصولات فیلیپس در بازار ایران نیز طرفداران بسیاری دارند و خریداران زیادی را در داخل کشور به سمت خود جذب کرده است. این شرکت در حوزه­های لوازم خانگی، وسایل شخصی، سامانه­های پزشکی و تجهیزات نور و بسیاری از زمینه­های دیگر، در جهان بسیار شناخته شده است.

در حوزه لوازم خانگی، شرکت فیلیپس محصولات باکیفیت و متنوعی تولید و وارد بازار می­کند. این محصولات و انواع توستر نان Philips فیلیپس شامل خردکن، توستر، غذاساز، سرخ­کن، زودپز برقی، همزن، چرخ گوشت، ساندویچ ساز و محصولات متنوع دیگری می­شوند. در ادامه ما با توستر­های این شرکت، یعنی شرکت و برند فیلیپس بیشتر آشنا می­شویم.

همانطور که در ابتدا گفتیم، شرکت فیلیپس از بهترین برندها در تولید توستر در سطح جهان است. از توستر عمدتا برای برشته و گاهی گرم کردن نان استفاده می­کنند. توسترهای فیلیپس در رنگ­ها و سری­های متفاوتی تولید و عرضه می­شوند. این سری­ و مدل­ها شامل توسترهای HD2637/90، HD2581، HD2686، HD2590، HD4825/90، HD2637 و مدل­های متنوع و گوناگون دیگر می­شوند. همین تنوع در تولید این کالا، این برند را به یکی از پرتقاضاترین و بهترین برندها در سطح جهان، برای این محصول تبدیل کرده است. در بازار ایران هم، توسترهای برند فیلیپس یکی از پرفروش­ترین برندها در میان دیگر برندهای تولید کننده­ی توستر هستند. به همین منظور ما قصد داریم در ادامه 2 مدل از بهترین توستر فیلیپس را معرفی کنیم.

معرفی توستر نان فیلیپس مدل HD2686

توستر نان فیلیپس مدل HD2686 یکی از دو مدلی است که قصد بررسی آن را داریم. این توستر دارای دو درگاه قرارگیری نان است که در هر درگاه، یک عدد نان قرار می­گیرد. بدنه مقاوم این توستر از جنس استیل و پلاستیک می­باشد و همین عوامل باعث شده است که علاوه بر مقاوم بودن، وزن زیادی نداشته باشد. این دستگاه شامل سه عملکرد و قابلیت مهم و کاربردی است. این قابلیت­ها شامل یخ زدایی، گرم کردن مجدد نان و برشته کردن نان است. این توستر دارای هشت حالت تنظیمات کنترل میزان برشته شدن نان است. همچنین قابلیتی برای تنظیم درجه حرارت توستر دارا است.

اشاره کردیم که توستر نان مدل HD2686 فیلیپس دارای قابلیت یخ زدایی است و برای این قابلیت دکمه­ای جداگانه بر روی این دستگاه تعبیه شده است. این قابلیت این امکان را فراهم می­کند تا نان به بهترین صورت یخ زدایی شود و در طعم و مزه­ی آن تغییری را شاهد نباشیم. این دستگاه همچنین پایه­ای برای قرار دادن نان دارا است. این پایه باعث می­شود نان­های گرد یا شیرینی­ها به صورت غیرمستقیم در معرض حرارت قرار بگیرند و گرم شوند.

در زیر این دستگاه یک سینی برای جمع آوری خرده نان تهیه شده است تا به راحتی خرده نان­ها جمع آوری شوند. این قابلیت علاوه بر اینکه باعث تمیزی سریع­تر توستر می­شوند، به هدر نرفتن نان­ها نیز کمک می­کند. همچنین این توستر دارای قابلیت خاموش شدن خودکار است تا در موارد ضروری از سوختن و آتش گرفتن نان جلوگیری شود. دیگر کارایی این محصول توان 1500 واتی آن است.

این توستر یکی از 2 مدل از بهترین توستر فیلیپس بود که با هم بررسی کردیم. در ادامه با مدلی دیگر از توسترهای فیلیپس آشنا می­شویم.

معرفی بهترین توستر برند فیلیپس مدل HD2637

توستر نان فیلیپس مدل HD2637 نمایندگی فیلیپس مارکت

توستر فیلیپس مدل HD2637 دیگر مدل از محصولات این برند است. این دستگاه دارای دو درگاهِ قراردادن نان می­باشد و توانایی گرم کردن هم­زمان دو نان را دارا است. این توستر دارای توان 950 واتی است و وزنی تقریبا دو کیلوگرم دارد. این توستر نیز دارای سه قابلیت یخ زدایی، گرم کردن مجدد و برشته کردن نان است. این محصول بدنه­ای زیبا از جنس استیل و قطعاتی از جنس پلاستیک دارد. همچنین دارای هفت درجه حرارتی برای برشته کردن نان است. همچنین دارای قابلیتی است که نان را با هر اندازه که باشد در مرکز درگاه قرار می­دهد تا به صورت یکنواخت هر دوطرف نان برشته شود.

یکی از ویژگی­های توستر فیلیپس مدل HD2637 مانند مدل قبل، توانایی گرم کردن نان­های گرد و شیرینی است که به وسیله­ی پایه­هایی متصل به توستر انجام می­شوند. همچنین این محصول مانند مدل قبلی نیز دارای سینی به منظور جمع­آوری خرده نان است. قابلیت خاموش شدن خودکار توستر در صورت چسبیدن یا سوختن نان یکی دیگر از کاربردهای بسیار مهم این محصول است. تمام این ویژگی­های متنوع فقط در یک محصول قرار دارد.

هم اکنون با دومین محصول از 2 مدل از بهترین توستر فیلیپس نیز آشنا شدیم. برای جمع­بندی پایانی با ما همراه باشید.

خریدی آسان و مطمئن نمایندگی فیلیپس

در این مطلب با 2 مدل از بهترین توستر فیلیپس به صورت کامل آشنا شدیم. محصولاتی که دارای ویژگی­های بسیار متنوع و زیادی هستند. اگر به دنبال خرید توستری باکیفیت از یک برند معتبر و با قیمتی مناسب هستید، آشنایی با این دو مدل از توسترهای فیلیپس که جزو بهترین مدل­های توسترهای این برند است، شاید در انتخاب محصول مورد نظر، به شما کمک کند.

پایان رپرتاژ آگهیمنبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.