اختراع دستگاه کاهنده درد در زمان تزریق دارو به کودکان در مشهد

اختراع دستگاه کاهنده درد در زمان تزریق دارو به کودکان در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طاهره صادقی، مخترع این دستگاه اظهار کرد: یکی از موضوعات چالش بر انگیز در حوزه خدمت رسانی به کودکان بیمار، رگ گیری و کاهش درد هنگام این اقدام درمانی حوزه پرستاری است.

وی افزود: از همین رو با طراحی یک زنبورک به صورت ویبراتور و در قالب دو مدل سرما و گرما ، ضمن کاهش استرس بیمار ، عمل رگ گیری انجام می شود تا این اقدام درمانی با کمترین عارضه همراه باشد.

محقق و مدیر گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مخترع دستگاه کاهنده درد در زمان تزریق دارو به کودکان با بیان اینکه گواهی ثبت اختراع این محصول اخذ شده است، خاطر نشان کرد: پرستاری از کودکان باید با صبر و شکیبایی و درک روحیات همراه باشد از همین رو طراحی این زنبورک با بالهای سفید رنگ که بر روی آرنج کودک نصب می شود ضمن خاطره بازی از بیمارستان، موجب کاهش عارضه رگ گیری می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.