رینگ ۲ شهری بلوار امام رضا (ع) بازگشایی شد

 رینگ ۲ شهری بلوار امام رضا (ع) بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آزادسازی رینگ ۲ شهری حدفاصل بلوار امام رضا (ع) تا چالوس محله به طول بالغ بر ۴۰۰ متر و به متراژ حدود ۲۲ هزار متر مربع در راستای رفع گره‌های ترافیکی و روان سازی ترافیک شهری چالوس بازگشایی شد.

حجت الاسلام سید داود موسوی امام چالوس در این مراسم تصریح کرد: شهرستان چالوس یکی از کهن‌ترین شهرستان‌های غرب استان مازندران است و به خاطر بافت ترکیبی و محلات قدیمی که دارد متأسفانه در بعضی از نقاط در طول چند دهه در بحت تملک‌ها، رفع معضل ترافیکی، بازگشایی‌ها اقداماتی انجام نشده است.
امام جمعه چالوس با بیان اینکه در طی ۲ سال اخیر انقلابی را در بحث تملک، بازگشایی و سازندگی شهر چالوس داریم، تصریح کرد: مجموعه شورا و شهرداری به مدیریت شهردار جوان با نگاه خدمت و سبقت برای خدمت کار می‌کنند.
آرش رضوی فشکوری رئیس شورای اسلامی شهر چالوس در آئین تملک، بازگشایی و آزادسازی رینگ ۲ شهری حدفاصل بلوار امام رضا (ع) تا چالوس محله اظهار کرد: رینگ ۲ شهری یکی از ابر پروژه‌های مدیریت شهری چالوس است.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه کمک شایانی در رفع گره‌های ترافیکی و روانسازی ترافیک شهری چالوس دارد گفت: با توجه به اینکه شهر چالوس به صورت خطی است نیاز به ایجاد جاده‌های موازی دارد که یکی از آنها ابر پروژه رینگ ۲ شهری است.
رضوی با بیان اینکه این پروژه به متراژ بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع می‌باشد، تصریح کرد: طول این پروژه حدفاصل بلوار امام رضا تا چالوس محله حدود ۴۰۰ متر است.
رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با اشاره به اینکه ابر پروژه رینگ ۲ شهری حدفاصل بلوار امام رضا (ع) تا چالوس محله در ۲ فاز تملکی و عمرانی در دستور کار مدیریت شهری چالوس قرار گرفت، افزود: این پروژه در فاز تملکی هزار میلیارد تومان و در فاز عمرانی بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.