لحظه‌ای احساسی، به‌جامانده از یک جشن/ ستاره آبی‌ها، اولین کسی که متوجه این دختر خاص شد +ویدیو

لحظه‌ای احساسی، به‌جامانده از یک جشن/ ستاره آبی‌ها، اولین کسی که متوجه این دختر خاص شد +ویدیو

جک گریلیش پس از قهرمانی منچسترسیتی در سوپرجام یوفا در تاریخ ۱۶ آگوست، بار دیگر خبرساز شد. قهرمان لیگ برتر در ضربات پنالتی مقابل سویا پیروز شد و اولین جام خود در فصل و چهارمین جامش در سال را در ورزشگاه کارایسکاکیس در پیرئوس یونان به دست آورد.

در حالی که الکساندر چفرین، رئیس یوفا، مدال‌های طلا را به تیم پپ گواردیولا می‌داد، گریلیش لحظه‌ای ایستاد زیرا توجه او به دختری جلب شد که در کنار مقامات ایستاده بود. این دختر دچار اختلال بینایی بود. گریلیش برای چند لحظه با او خوش و بش کرد و حتی زمانی که چفرین از او خواست که به جلو حرکت کند، از رفتن خودداری کرد.

هواداران به شدت از حرکت بازیکن ملی‌پوش انگلیس تحت تأثیر قرار گرفتند و یکی از آن‌ها نوشت: چه مرد بزرگی؛ چه انسان دلسوز و متواضعی که همیشه آماده است تا وقت خود را برای مردم بگذارد و این ادا نیست، او خودش است. او انسانی فوق‌العاده است.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.