پیرموذن: در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام می‌کنم

پیرموذن: در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام می‌کنم

کمال الدین پیرموذن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: تصمیم قطعی خود برای شرکت در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را گرفته‌ام و به عنوان کاندیدا از حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین ثبت نام خواهم کرد.

وی افزود: ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات، ارتقای کیفیت زندگی و سطح اقتصادی تمام ایرانیان، ایجاد فرصت‌ها و ظرفیت‌های شغلی با ارایه بروزترین روش‌های اقتصادی و در کل رفع مشکلات اقتصاد ایران و تعامل با دنیا مطابق قوانین کشور از جمله اهداف اصلی‌ام برای حضور در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: با ارایه لیستی به صورت ملی درصدد کسب ۱۷۰ کرسی در مجلس شورای اسلامی هستیم که در این لیست نیروهایی از جناح‌های مختلف از اصولگرایان تا اعتدالیون و … حضور خواهد داشت.

وی تشریح کرد: در این میان فقط تعدادی از جوانان اتحاد ملی در خصوص ورود به انتخابات مخالف بوده و مواردی را مطرح می‌کنند؛ وگرنه اکثر جریان اصلاحات نیز به دنبال حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

نماینده سابق اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند اهداف ملی بیشتر مد نظرمان قرار دارد اما مسلما توسعه اردبیل نیز ذیل برنامه‌های ملی قرار دارد و این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که می‌تواند با وحدت رویه و تعامل مسؤولان نسبت به پیشرفت استان اردبیل گام‌های اساسی برداشت.

پیرموذن با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات تشریح کرد: لازمه افزایش قدرت چانه زنی کشور در دنیا و پیشرفت همه جانبه کشور، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بوده و باید همه مردم با توجه جدی به انذارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با افزایش مشارکت بتوانیم قدرت چانه‌زنی خود در تعاملات سیاسی، اقتصادی و … را افزایش داده و به نفع ایران و ایرانی گام برداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور، رقابتی، سالم و انتخابات فراگیر با لحاظ موازین قانونی مهیا است و امیدوارم که با نقش آفرینی ملت، کشور در تقویت همه جانبه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی موفق شود و بتوانیم از حقوق مسلم ایران در برابر تمامی کشورها دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال الدین پیرموذن پیش از این به عنوان نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در دور نهم مجلس شورای اسلامی حضور داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.