کارمند تراز انقلاب خودش را وقف خدا می‌کند

کارمند تراز انقلاب خودش را وقف خدا می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل موحدی شامگاه چهارشنبه در اولین یادواره شهدای کارمند شهرستان تربت جام با تکریم و تجلیل از مقام شهیدان رجایی، باهنر و ۲۸ شهید کارمند تربت جام با اشاره به کارمند تراز انقلاب اظهار کرد: کارمند تراز انقلاب خودش را باید وقف خدا و انقلاب اسلامی کند و هر کاری می‌کند برای رضای خدا باشد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: حفظ نظام از اوجب واجبات است و باید جایگاه ولایت را درک و در جهت تحقق ولایت مداری و منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا نظام اسلامی و دستاوردهای شهیدان آسیب نبیند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و ملت انقلابی در دفاع مقدس بینی دشمن را به خاک مالید و امروز جنگ دشمن شناختی است تا تفکر جوانان را به انقلاب عوض و مردم را نا امید کنند، همه تکلیف داریم به وظیفه عمل کنیم.

موحدی اظهار کرد: انقلاب ما امید را در دل‌های دنیا زنده کرد، مردم در مقابل ظلم محکم ایستاده‌اند و فراز و نشیب‌های ۴۴ سال انقلاب را به جان خریده و جبهه مقاومت، آمریکا و اسرائیل را به زانو درآورده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: در هر پست و مقامی که هستیم همه تکلیف داریم انقلاب را بشناسیم و رفتار و کردارمان را باتراز انقلاب هماهنگ کنیم.

وی گفت: دستاوردهای انقلاب، شهیدان امام و رهبری معادلات دهکده جهانی را برهم زده است و دشمنان ۴۴ سال دست در درست هم دادند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند، که با توانمندی و هوشمندی رهبر معظم و اتکا به فرهنگ شهدا، ملت انقلابی در مقابل تحریم‌ها و فتنه‌های دشمن مقاوم ایستاده‌اند و راه طولانی را طی کردند و به قله رسیدند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.