مسابقات قرآن بسیج با حضور ۲۰۰ نفر از نوجوان در منطقه شمال غرب شیراز

مسابقات قرآن بسیج با حضور ۲۰۰ نفر از نوجوان در منطقه شمال غرب شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری امروز در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات گفت: مسابقات مرحله‌ای در سطح حوزهو پایگاه بسیج در قالب "فرزندان قرآن دوست" برگزار می‌شود که در سنین کمتر از ۶ سال و سنین بالای ۶ سال به صورت فردی و گروهی به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: مسابقات خواهران در ۲۰ رشته حفظ، ترتیل خوانی برخی سوره ها، صحیح خوانی قرآن برگزار می‌شود که برترین ها به مرحله ناحیه ای که در مهرماه برگزار می‌شود راه پیدا می کنند.

این مقام سپاهی ادامه داد: در روزهایی که استکبار جهانی و شیاطین به قرآن نورانی جسارت می‌کنند آشنایی نسل نوجوان با مفاهیم و حفظ قرآن کریم از اهداف برگزاری مسابقات است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت : توسط تعلیم و تربیت بسیج اقدامات خوبی در زمینه آشنایی با قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان در سطح پایگاه های بسیج دنبال می‌شود تا با این مفاهیم نورانی انس پیدا کنند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.