باند سارقان مسلح به «وینچستر» در شاهرود متلاشی شد

باند سارقان مسلح به «وینچستر» در شاهرود متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه از یک کافی‌شاپ و منزل در شاهرود که هر ۲ در یک روز انجام شد، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان شاهرود قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور میدانی مأموران انتظامی و پلیس آگاهی در صحنه جرم و انجام بررسی‌های تخصصی در این زمینه گفت: سرانجام هویت سه سارق مسلح که به‌وسیله یک قبضه سلاح وینچستر با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وسایل کافی‌شاپ و در ادامه سرقت منزل کرده بودند، برای پلیس برملا شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و انجام کار شبانه‌روزی و اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان شهرستان شاهرود، محل اختفای ۲ سارق در یکی از شهرستان‌های استان گلستان و دیگری در شاهرود شناسایی شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه پلیس هر سه سارق را در ۲ عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه در مخفیگاهشان کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی شاهرود منتقل کرد، ادامه داد: سارقان در بازجویی فنی پلیس به ۲ فقره سرقت مسلحانه و خشن اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان لوازم سرقتی از کافی‌شاپ به همراه یک قبضه سلاح وینچستر کشف و ضبط شد.

به گفته وی، ۲ نفر از متهمانی که دستگیر شدند جزو اراذل و اوباش سطح یک استان‌های دیگر بودند که با تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان برای اراذل و اوباش و هنجارشکنان خط و نشان کشید و تأکید کرد: افرادی که به روی امنیت و آرامش مردم اسلحه بکشند بدانند، نخستین اشتباه آن‌ها، آخرین اشتباهشان خواهد بود و اگر خوش‌شانس باشند کنار اسلحه‌شان نمی‌افتند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.