بزرگترین نمایندگی آرین پارس موتور در شرق تهران افتتاح شد

بزرگترین نمایندگی آرین پارس موتور در شرق تهران افتتاح شد

شب گذشته در مراسمی شرکت آرین پارس موتور بزرگترین نمایندگی خود در شرق تهران؛ نمایندگی 2106 ستوده را افتتاح کرد.

نمایندگی ستوده که اکنون به عنوان بزرگترین نمایندگی لاماری در شرق تهران شناخته می شود؛ جدیدترین شوروم لاماری است که از استاندارد های جدید و هویت بصری منحصر به فرد این شرکت بهره می برد. دیزاین متفاوت این شوروم تجربه متفاوتی را در تمام مراحل انتخاب و خرید خودرو برای لاماری فراهم می کند.

همچنین همانند سایر شوروم های استاندارد، فروشگاه لایف استایل لاماری نیز در نمایندگی ستوده قرار گرفته است.

9.jpg

گروه خودرویی ستوده به عنوان صاحب امتیاز این نمایندگی، از سال 1395 فعالیت خود را به عنوان نمایندگی مدیران خودرو آغاز کرد. اما در سال 1402 ضمن عقد قرارداد با شرکت آرین پارس موتور، اقدام به تاسیس بزرگ ترین نمایندگی لاماری در شرق تهران کرد تا با تجربه طولانی حضور در بازار ایران و شناخت دقیق از بازار هدف بتواند خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه کند.

در ابتدای مراسم با قیچی روبان نمایندگی ستوده افتتاح شد و سپس یک تیزر برای حاضران به نمایش درآمد.

1.jpg

در ادامه مجید ستوده به عنوان مدیر گروه خودرویی ستوده شروع به سخنرانی در مورد فعالیت های این گروه کرد و سپس مدیر مارکتینگ آرین موتور ضمن قدردانی از گروه ستوده، در مورد سختی های استاندارد سازی نمایندگی های جدید لاماری توضیح داد.

7.jpg

نماینددگی ستوده ششمین نمایندگی استاندارد لاماری محسوب می شود و قرار است تا پایان سال جاری تعداد نمایندگی های استاندارد این برند به 34 عدد برسد.

در ادامه مراسم برش کیک انجام شد و مدیران گروه خودرویی ستوده و آرین پارس موتور امضای خود را پای تابلوی یادگاری زدند.

3.jpg

این نمایندگی از خودروی امداد جدید لاماری نیز بهره می برد تا علاوه بر فروش، خدمات پس از فروش را نیز به خوبی برای مشتریان فراهم کند.

نسخه جدید لاماری با نام لاماری ایما X نیز در این شعبه حضور داشت که به عنوان نسخه فول آپشن خودروی ایما شناخته می شود.

225abac4-e230-4db2-8e36-f3fa2b98c538.jpg

همچنین در این مراسم اعلام شد که بزودی محصولات جدیدی از سوی شرکت آرین پارس موتور به بازار عرضه خواهند شد. علاوه بر لاماری ایما هیبریدی HEV که پیشتر وعده آن داده شده بود؛ سه خودروی دیگر شامل یک سدان، یک کراس اور کامپکت و یک SUV فول سایز در آینده نزدیک سبد محصولات این شرکت را کامل خواهند کرد.

مشتریان می توانند برای بازدید از نمایندگی ستوده به آدرس تهران، میدان رسالت، خیابان فرجام، بین خیابان عبادی و خیابان باقری پلاک ۴۲۷ مراجعه کنند. همچنین اطلاعات بیشتر در مورد این نمایندگی نیز در وبسایت نمایندگی ستوده به آدرس https://lamari2106.com/ در دسترس است.

8.jpg

منبع Car.ir منبع: car.ir