پرسپولیس – النصر با VAR اجاره‌ای در ورزشگاه آزادی/ پرسپولیس چگونه از میزبانی رونالدو محروم نمی‌شود؟

پرسپولیس - النصر با VAR اجاره‌ای در ورزشگاه آزادی/ پرسپولیس چگونه از میزبانی رونالدو محروم نمی‌شود؟

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرعه کشی شد و قرار است این مسابقات از همان ابتدای کار با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی برگزار شود. این مسئله‌ به دغدغه بزرگی برای نمایندگان کشورمان تبدیل شده است چون متاسفانه تا همین امروز هنوز هیچ کدام از ورزشگاه‌های ایران به سیستم var مجهز نشده‌اند و خیلی بعید به نظر می‌رسد طی یک ماه آینده چنین اتفاقی برای فوتبال ما به لحاظ سخت‌افزاری رخ بدهد. همین ماجرا احتمال محروم شدن تیم‌های ایرانی از میزبانی را قوت بخشیده اما مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و ورزش کشور به دنبال راهکاری برای حل آن هستند.

در همین خصوص ظهر پنجشنبه و دقایقی پس از پایان قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا این خبر را از زبان یکی از افراد نزدیک به فدراسیون شنیدیم که طرح اجاره کردن سیستم کمک داور ویدیویی برای بازی‌هایی که در ایران برگزار می‌شود، همچنان در دستور کار قرار دارد و اگر قضیه به نتیجه برسد، برای پرسپولیس سپاهان و نساجی سیستم وی‌ای‌آر جهت برگزاری دیدارهای خانگی آنها اجاره خواهد شد. اگر طرح مذکور عملی شود، برخی شرکت‌های ژاپنی یا آلمانی که مورد تایید فیفا هستند، می‌توانند سیستم کمک داور ویدیویی را همراه با تکنسین‌های خود به ایران بفرستند تا به صورت موقت در استادیوم‌های ما مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر این اتفاق رخ بدهد، تیم‌های ایرانی از بازی در زمین بی‌طرف نجات پیدا می‌کنند و نکته مهم‌تر اینکه کریستیانو رونالدو هم با النصر عربستان به ایران خواهد آمد و در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان یحیی گل محمدی خواهد رفت. البته تاکید می‌کنیم که طرح مذکور هنوز به طور قطعی عملی نشده و صرفاً در حد مذاکرات است.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.