بزرگ‌ترین چالش شهرداری تربت حیدریه صفر شدن بانک زمین است

بزرگ‌ترین چالش شهرداری تربت حیدریه صفر شدن بانک زمین است

به گزارش خبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، وحید فرخ تبار امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بزرگ‌ترین چالش شهرداری امروز تربت حیدریه فقر در بانک زمین است.

وی تصریح کرد: برای تهاتر در پروژه n۲ و ۲۴ متری نفت، زمین رزو داریم اما بعد از آن با مشکل صفر شدن بانک زمین مواجه هستیم و باید برای آن تدبیری اتخاذ شود.

شهرداری تربت حیدریه به راهکارهای این معضل اشاره کرد و افزود: شهرداران قبل معتقد بودند که شهرک ولی عصر عجل الله را کامل تحویل ندادند تاکنون هر چه تلاش کردیم موفق نشدیم البته بده بستانی با شهرسازی داریم و زمین‌هایی که مدیران قبلی شهرداری غیر قانونی تسویه کردند را باید بروزرسانی کنیم، البته هنر ما باید در مولد سازی باشد تا مدیریت شهری تقویت شود

فرخ تبار گفت: از نهضت ملی مسکن ۱۰ درصد هم به شهرداری تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: بودجه امسال شهرداری ۵۲۲ میلیارد تومان تصویب شده و این بدان معناست که شهرداری باید ماهانه ۴۳ میلیارد تومان درآمد داشته‌باشد که تا پایان تیرماه ۸۱ میلیارد تومان آن محقق شده و این ۱۵ درصد از بودجه کل است.

شهردار تربت حیدریه اظهار کرد: نزدیک به ۲۵۰۰ تن قیر رایگان با محوریت بازآفرینی و مسکن مهر و بند ز تبصره یک وارد تربت حیدریه کردیم و برای سال ۱۴۰۲ به میزان ۸۰۰ تن برای معابر خاکی و ۵۰۰ تن برای روکش قول مساعد دادند.

فرخ تبار افزود: به افزایش دوربین‌های نظارتی سطح شهر اشاره کرد و افزود: دوربین‌های نظارتی را به ۲۷ عدد رساندیم، البته در طرح جامع ۷۵ دوربین اعلام شده که ۵۲ دوربین نظارتی، ۶ دوربین تخلفات سرعت و ۶ دوربین عبور از چراغ قرمز در نظر گرفته شده‌است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.