روزشمار پروژه‌های عمرانی در منطقه۲۲ آغاز شد

روزشمار پروژه‌های عمرانی در منطقه۲۲ آغاز شد به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، نصرتی شهردار منطقه اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای را یکی از رویکردهای مهم در برنامه‌ریزی شهری عنوان کرد و گفت: پروژه‌های توسعه محله‌ای چنانچه به درستی اجرا شوند، زمینه ساز حل بسیاری از معضلات شهری بوده و بستر مناسب برای پیاده سازی صحیح سیاست‌های شهری در محلات را فراهم می‌ سازد.

شهردار منطقه22 افزود: ساماندهی معابر، اجرای عملیات آسفالت مکانیزه، عملیات مرمت و بازسازی ،احداث سرویس‌های بهداشتی، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت، ساماندهی و رفع خطر ساختمان‌های اداری و تجاری مربوط به منطقه، مرمت انهار و جداول، پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی مسیرهای دسترسی برای سهولت در تردد معلولین، عملیات بازسازی معابر بوستان‌ها و … از جمله فعالیت‌های درنظر گرفته‌شده با هدف توسعه محلات در نواحی ۶گانه سطح منطقه به شمار می‌روند.

مهری معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه ۲۲ نیز در این خصوص گفت: به لطف خدا و ورود شهردار محترم منطقه در بحث پروژه‌های در دست ساخت منطقه و بررسی جزییات آنها به نتایج خوبی در این زمینه رسیده ایم‌.

وی افزود: یکی از بحث‌های مهمی که در این زمینه وجود داشت اینکه برخی از کد پروژه‌ها در بین بعضی از واحدها پاس کاری می شد و در جلسه کمیته فنی منطقه این پروژه ها تعیین تکلیف و بلاتکلیفی موجود در این خصوص برطرف شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۲۲ افزود: تا به امروز چندین جلسه کمیته فنی برگزار شده که آخرین جلسه حدود ۵ ساعت به طول انجامید و به شکل ریز به تمامی پروژه ها پرداخته شد و در جلسه نهایی به نتایج بسیار خوبی رسیدیم.

مهری تصریح کرد: در کمیته فنی منطقه، تمامی کد پروژها بصورت تفکیک هر یک از حوزه‌ها بررسی شد. در حال حاضر ۴۵ پروژه توسعه محله‌ای در قالب طرح من شهردارم و ۱۵ پروژه احداثی در منطقه۲۲ وجود دارد. تلاش خواهیم کرد پروژه های فعال را افزایش داده و برای هر یک از آنها با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنین اقداماتی که توسط هر یک از حوزه ها در این خصوص انجام می شود پروژه ها را به یک سرانجامی برسانیم.

منبع: اکونا پرس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.