ثبت نام ۱۲۰۰ خانواده ایلامی برای دریافت مسکن در طرح جوانی جمعیت

ثبت نام ۱۲۰۰ خانواده ایلامی برای دریافت مسکن در طرح جوانی جمعیت

فرشاد دوستی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه https://saman.mrud.ir گزینه متقاضیان دارای سه فرزند به بالا که بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فعال شده را انتخاب و سپس در بخش نوع سرپرستی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطر نشان کرد: اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت یکی از سیاست‌های مهم دولت است که اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در راستای اجرای قانون مذکور و تحقق وعده‌های دولت در خصوص حمایت از جوانی جمعیت و خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر برنامه ریزی لازم انجام داده است.

وی گفت: خوشبختانه تا کنون از یک هزار و ۲۲۱ نفر ثبت نام شده این طرح ۲۲۹ مورد تأیید نهایی شده و برای این تعداد تا کنون ۴۷ مورد مسکن ملی در شهر ایلام تعریف شده و برای ۱۱۰ مورد دیگر نیز به درخواست اشخاص زمین در شهرهای مهران و دهلران آماده واگذاری است.

دوستی افزود: فعلاً برای تمامی خانواده‌هایی که در سامانه مذکور تأیید شوند برنامه ریزی لازم برای اعطای زمین در شهرهای مهران و دهلران فراهم است و در سایر شهرستان‌ها با توجه به کمبود زمین، مسکن ملی در نظر گرفته شده و خانواده‌ها می‌توانند در این خصوص تصمیم گیری کنند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.