زنجان جزو استان‌های پیشرو در تکمیل واحدهای مسکن ملی است

زنجان جزو استان‌های پیشرو در تکمیل واحدهای مسکن ملی است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی بعد از پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر راه‌وشهرسازی از پروژه‌های مسکن ملی استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسکن یکی از سیاست‌های مهم دولت به‌شمار می‌رود و در استان زنجان نیز همه تلاش خود را به‌کار گرفتیم تا نهضت ملی مسکن را به پیش‌ ببریم.

وی وضعیت پیشرفت مسکن در استان زنجان را خوب و پیشرو ارزیابی کرد و گفت: همواره نیازها و درخواست‌های استانی برای اجرای هرچه بهتر پروژه‌های مسکن ملی مورد بررسی قرار گرفته است.

استاندار زنجان عنوان کرد: مجموع واحدهایی که امروز افتتاح می‌شود حدود ۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی است که شامل نهضت ملی مسکن، منازل روستایی، خودمالکی و واحدهای بافت فرسوده شهری می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش وام مسکن از جمله کارهای خوبی است که در این حوزه صورت گرفته، تصریح کرد: باید این نوید را بدهیم که سود وام‌های تسهیلات مسکن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته است.

افشارچی با بیان اینکه زنجان در تأمین زمین و ساخت مسکن‌های ملی جزو استان‌های پیشرو است، خاطرنشان کرد: در ماه‌های آینده نیز تعدادی از واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.