تصویر طرح مفهومی سامسونگ گلکسی S24 اولترا منتشر شد + ویدیو

یک کاربر یوتیوب با نام کاربری 4RMD ویدیویی را منتشر کرده که در آن طرح مفهومی گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S24 اولترا به معرض نمایش گذاشته شده است. این طرح مفهومی با توجه به شایعات منتشر شده پیرامون پرچمدار آینده سامسونگ تا به امروز تهیه شده است.

فرد سازنده در ویدیو تبلیغاتی خود اعلام می‌کند که این دستگاه مفهومی مجهز به یک نمایشگر 6.9 اینچی تخت با حواشی باریک و نرخ نوسازی 144 هرتزی است. بدنه این گوشی دارای زوایای خمیده بوده و شباهت آن با سری گلکسی نوت در مقایسه با مدل‌های پیشین کاهش پیدا کرده است. دوربین زیر نمایشگر همان وظایف دوربین جلویی یعنی ثبت تصاویر سلفی و برقراری چت ویدیویی را انجام می‌دهد.

همانند شایعات مطرح شده پیرامون گوشی‌های سری آیفون 15 پرو اپل، طرح مفهومی گلکسی S24 اولترا نیز از ساختار تیتانیومی و آرایه دوربین پشتی با طراحی جدید بهره می‌گیرد. سیستم دوربین پشتی گوشی از ماژول 200 مگاپیکسلی ارتقایافته با قابلیت ثبت تصاویر بهتر در فضاهای کم‌نور، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، ماژول تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با سنسور بهبودیافته و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال حداکثر 12 برابری و زوم دیجیتال 120 برابری تشکیل شده است.

از آنجا که طرح مفهومی گلکسی S24 اولترا بر پایه اطلاعات فاش شده تا به این لحظه تهیه شده است؛ لذا این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام استفاده می‌کند. اگرچه بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها، مدل‌هایی از این گوشی با تراشه بومی اگزینوس 2400 نیز در بعضی بازارهای خاص عرضه خواهد شد. از سوی دیگر برخی شایعات نشان می‌دهند که گلکسی S24 اولترا از 16 گیگابایت رم و پیکره‌بندی حافظه با ظرفیت بالاتر پشتیبانی خواهد کرد و این موضوع در طرح مفهومی جدید نیز مد نظر قرار گرفته است.

طرح مفهومی گلکسی S24 اولترا دارای 4 رنگ‌آمیزی متفاوت شامل سفید (Phantom White)، بنفش (Phantom Purple)، مشکی (Phantom Black) و طلایی است. مدل‌های رنگی سبز و قرمز نیز گزینه‌های اختصاصی سامسونگ برای این گوشی هوشمند به‌شمار می‌روند.

انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق باتری بزرگتر 5500 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. بعلاوه گلکسی S24 اولترا مجهز به قلم S Pen و حفره مخصوص نگهداری از آن در قسمت پایینی بدنه است. قیمت‌گذاری پایه اعلام شده برای مدل مفهومی گلکسی S24 اولترا برابر با 1199 دلار است. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ در 3 ماهه ابتدایی سال 2024 معرفی خواهند شد.

در صورت صحت کلیه شایعات مطرح شده پیرامون سامسونگ گلکسی S24 اولترا، طرح مفهومی فوق به گوشی پرچمدار سال 2024 سامسونگ شباهت بسیار زیادی خواهد داشت. با این‌حال طراحی و مشخصات هیچ دستگاهی به‌طور کامل دستخوش تغییر و تحول نمی‌شود و همچنان انتظار می‌رود که گلکسی S24 اولترا از شباهت بسیار زیادی با مدل پرچمدار امسال سامسونگ یعنی گلکسی S23 اولترا برخوردار باشد.

نوشته تصویر طرح مفهومی سامسونگ گلکسی S24 اولترا منتشر شد + ویدیو اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.