حفر و تجهیز چاه آب شرب شهر آق‌گل

حفر و تجهیز چاه آب شرب شهر آق‌گل

فرهاد بختیاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با شروع فصل تابستان و بالا رفتن دمای هوا و افزایش مصرف آب و نیاز به تامین آب شرب پایدار، حفاری یک حلقه چاه رزرو در شهر آق‌گل در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با کمک و همیاری مردم، چاه آب شربی به عمق ۱۵۵ متر حفر شد که در فاصله زمانی کوتاه توسط شرکت آبفای ملایر تجهیز و با اجرای خط برق و خط انتقالی به طول ۳۰۰ متر به شبکه بهره‌برداری شهر آق‌گل متصل شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان افزود: با اتمام ساخت اتاقک چاه و فنس‌کشی محوطه اطراف آن، پشتیبان خوبی برای نیاز آبی این شهر ایجاد شده است و با وارد مدار شدن آن، امیدواریم اهالی این شهر تابستان را بدون کمبود آب شرب پشت سر بگذارند.

وی در ادامه از افزایش صد درصدی اعتبارات مصوب آبفای ملایر در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: اعتبارات مصوب شرکت آب و فاضلاب ملایر در سال ۱۴۰۲، از محل اعتبارات شهرستانی، ۱۳۸ میلیارد ریال برای پروژه‌های اصلاح، بازسازی، احداث آبرسانی روستایی شهرستان ملایر مصوب شد.

بختیاری‌فر خاطرنشان کرد: همچنین اعبارات مصوب استانی این شهرستان حدود ۱۵۰ میلیارد ریال است که در مجموع اعتبارات استانی و شهرستانی نزدیک به صد درصد افزایش را نشان می‌دهد.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.