کار جهادی و شبانه روزی برای مردم اولویت نخست دولتمردان است

کار جهادی و شبانه روزی برای مردم اولویت نخست دولتمردان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود بیان کردند که وظیفه مسئولان بیان خدمات و دستاورهای انقلاب اسلامی است و امیدآفرینی باید در دستور کار ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی جهاد تبیین و آگاه سازی نسل جوان از دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضرور دانست و افزود: هدف دشمنان ناامید کردن مردم از نظام و خدمات جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به رویدادهای ایران پیش از انقلاب و نقش کشورهای خارجی، تصریح کرد: رضاخان را خود انگلیسی‌ها به حکومت رساندند و خودشان هم آن را بردند و جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی (ره) استقلال را برای ما به ارمغان آوردند.

علما بیان کرد: امروز مردم ایران آزادانه در پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند و آینده خود را رقم می‌زنند و امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا در جهان با صلابت و اقتدار ایستاده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، ادامه داد: اعضای دولت وقت ایران به دست منافقین به شهادت رسیدند و این گروه از آن زمان تاکنون تحت حمایت و پشتیبانی آمریکا هستند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کار جهادی اولویت اصلی دولت مردان است بر ضرورت طبقه ضعیف جامعه را مورد مورد حمایت قرار دهند و با کار شبانه روزی به مردم خدمت کنند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.