شهرداری مهرگان مستقر می‌شود

شهرداری مهرگان مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رجحانی در جریان سخنرانی در مصلای نماز جمعه شهر محمدیه ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت، با بیان اینکه ایران همانند ساختمانی مستحکم است، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون، سختی و دشواری‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم اما باید بدانیم همه این سختی‌ها لازم بود تا یک بنای مستحکم ساخته شود.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت طی دو سال گذشته در استان قزوین، خاطرنشان کرد: کمتر از دو سال است که دولت استانی سیزدهم در استان قزوین مستقر شده است و طی این مدت اتفاقات مهمی در استان رقم خورده که از جمله آنها می‌توان به توسعه زیرساخت‌ها اشاره کرد.

رجحانی خاطرنشان کرد: مشکلات بزرگ استان که گره خورده بودند در مسیر حل قرار گرفته است، پروژه‌های مهم آبی استان بعد از سال‌ها از رکود خارج شدند که یکی از مهمترین آنها انتقال آب از سد طالقان و آبیک به شهر مهرگان است؛ به زودی شاهد آن خواهیم بود که آب با کیفیت به مردم عزیز مهرگان برسد.

وی تأکید کرد: هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی در شهرستان البرز استان اختصاص داده شده است که بخش اعظم آن به شهر محمدیه اختصاص دارد و ۵۷۰ میلیارد تومان در این شهر توسط شهرداری محمدیه هزینه شده است؛ یکی از اتفاقات مهم ایجاد شهر جدید مهرگان بود و به زودی شهرداری مهرگان و مدیران آن نیز مستقر می‌شوند و خدمت رسانی به مردم مهرگان سرعت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب محمدیه تبدیل به احسن شدن و خروج اموال اوقافی بیدستان است که به سرعت در حال پیگیری و انجام است، ساخت اماکن آموزشی و مدارس در قالب پروژه‌های بزرگ مولدسازی، رایگان شدن حمل و نقل محمدیه، پیگیری احداث مهمترین پروژه گردشگری در محمدیه از دیگر پروژه‌های مهم این شهر است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.