حمایت بسیج سازندگی هرمزگان از 1250 تولیدکننده

حمایت بسیج سازندگی هرمزگان از 1250 تولیدکننده

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی رحیمی مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی هرمزگان امروز اظهار کرد: سرخوشه‌های کارآفرین در استان هرمزگان هر کدام ۱۰ تا ۲۰۰ نفر زیر مجموعه دارند که مواد اولیه و بازار فروش محصولات را برای زیر مجموعه‌های خود فراهم می‌کنند.

بسیج سازندگی هرمزگان بیش از ۲۰۰ سرخوشه فعال در عرصه‌های مختلف را شناسایی و توانست تسهیلات قرض‌الحسنه تبصره ۱۶ را در اختیارشان قرار دهد و موجب توسعه و گسترش سرخوشه‌ها شود.

رحیمی عنوان کرد: در یک سال اخیر توانستیم بیش از یک هزار و ۲۵۰ تولیدکننده و کارآفرین را از طریق تسهیلات تبصره ۱۶ حمایت کنیم که در این راستا مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات در بستر تولید و اشتغال‌زایی قرار گرفت باتوجه‌به اینکه اکثر طرح‌هایی که تسهیلات دریافت کردند؛ بیش از یک نفر را مشغول به کار می‌کند قریب به دو هزار و ۳۰۰ شغل در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان ایجاد شد.

مسئول اقتصاد مقاومتی هرمزگان گفت: دامداری، خیاطی، صنایع‌دستی، گردشگری و کشاورزی از عمده‌ترین عرصه‌هایی بود که در این راستا مورد حمایت قرار گرفتند و باعث افزایش تولید و رقابت در بهبود کیفیت تولید آنها شد.

وی در خصوص برنامه‌های حمایت از تولیدکنندگان و اشتغال‌زایی سال جاری عنوان کرد: باتوجه‌ به تجربه سال گذشته این آمادگی وجود دارد باقدرت و کیفیت بهتر در حمایت از سرخوشه‌ها و طرح‌های کارفرمایی تسهیلات را هدف‌مند و مؤثر هدایت کنیم.

مسئول اقتصاد مقاومتی هرمزگان خاطرنشان کرد: با بیش از ۶۰۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمی اشتغالزا که ایجاد کرده‌ایم شبکه بزرگ مردمی تشکیل شده و می‌توانند خدمات رسانی را به مردم آسان‌تر و در شناسایی سرخوشه‌ها کمک شایانی کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.