عکس| رفیعی مقصر گل به خودی پرسپولیس نبود/ یک متهم جدید برای آبروریزی در آزادی!

عکس| رفیعی مقصر گل به خودی پرسپولیس نبود/ یک متهم جدید برای آبروریزی در آزادی!

سروش رفیعی در تقابل با ذوب‌آهن اصفهان با اشتباه عجیب دروازه‌ بیرانوند را باز کرد تا سرخپوشان در نهایت این دیدار خانگی را با یک امتیاز به اتمام برسانند. این گل در دقیقه ۴۴ هفته سوم در شرایطی به ثمر رسید که سرخ‌ها دو بازی ابتدایی لیگ را با پیروزی و بدون گل خورده پشت سر گذاشته بودند. پرسپولیس در جهنم ۷۰ هزار نفری یادگار تبریز هم تور دروازه‌اش با مدافعین مطمئن و علیرضا بیرانوند بااعتماد به نفس فرو نریخته بود اما یک اشتباه و ناهماهنگی عجیب باعث شد سرخ‌ها برای اولین بار در فصل توسط بازیکن خودی دروازه‌شان را باز شده ببینند.

در صحنه گل به خودی پرسپولیس، علیرضا بیرانوند که نعمتی را در انداختن توپ برای پورعلی‌گنجی یا سروش مردد می‌دید به نزدیکی نقطه کرنر آمد تا با گرفتن توپ بازی را باز کند اما احتمالا نعمتی متوجه حضور دروازه‌بان‌شان روی دستش نشد و در نهایت توپ را برای سروش انداخت. رفیعی در همان لحظه توسط محمد حسین اسلامی و فردین یوسفی احاطه شده بود و کمی آن طرف‌تر محمدجواد محمدی نیز راه سروش را بسته بود؛ بنابراین هافبک طراح پرسپولیس در یک تصمیم آنی اقدام به پاس تک ضرب و رو به عقب کرد و توپ آرام آرام و دور از دستان بیرانوند وارد دروازه پرسپولیس شد.

درواقع این گل عجیب با اشتباه چند بازیکن در کنار یکدیگر محقق شد و خبرورزشی به همین بهانه از مخاطبان خود خواست تا با شرکت در یک نظرسنجی، مقصر اصلی گل به خودی پرسپولیس را مشخص کنند.

درنهایت و ثبت بیش از ۶۴ هزار رای، در اتفاقی عجیب این علیرضا بیرانوند بود که ۶۷ درصد آرا را به دست آورد و سروش رفیعی که خود در مصاحبه‌های پس از بازی اشتباهش را پذیرفاه بود با کسب ۳۲ درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفت.

عکس| رفیعی مقصر گل به خودی پرسپولیس نبود/ یک متهم جدید برای آبروریزی در آزادی!

منبع: خبرورزشی