آعاز اجرای پروژه فیبر نوری شهر زنجان

آعاز اجرای پروژه فیبر نوری شهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی ظهر امروز در آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری شهر زنجان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه پروژه فیبرنوری از مبانی حرکت اقتصاد دیجیتال به شمار می‌رود، اظهار کرد: این پروژه بعد از مدت‌ها اجرا می‌شود و در چند ماه آینده عملیاتی می‌شود.
استاندار زنجان مبنای کار در حوزه فیبر نوری افزایش سهم اقتصاد دیجیتال اعلام کرد و گفت: این پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی عملیاتی می‌شود.
همچنین علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان نیز در این آئین گفت: در قالب فیبرنوری اقدام قابل توجهی در زنجان در حال روی دادن است که نتیجه آن فراهم کرون زیرساخت برای هوشمندسازی امور است.
شهردار زنجان با ابراز امیدواری برای فراهم کردن زیرساخت‌ها در حداقل زمان افزود: این بستر در سریع‌ترین زمان برای ارائه خدمات تامین خواهد شد.
گفتنی است، آغاز عملیات پروژه فیبر نوری شهری FTTX با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
این پروژه توسط شرکت آسیاتک و به طول ۳۳۰ کیلومتر حفاری در شهر زنجان با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در یک سال انجام خواهد شد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.