موکب‌های اربعینی رفسنجان کجا مستقر شده‌اند؟

موکب‌های اربعینی رفسنجان کجا مستقر شده‌اند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، موکب‌های زیادی هرساله از سراسر شهرستان رفسنجان راهی کربلای معلی و نجف اشرف می‌شوند تا به زائران پیاده سرور و سالار شهیدان خدمت کنند.

در این گزارش به آدرس محل استقرار موکب‌ها و خدماتی که ارائه‌ می‌کنند، می‌پردازیم.

موکب خاتم‌الانبیاء(ص) از بزرگترین مواکب اربعینی‌ست که در کربلا روبه‌روی خیمه‌گاه مستقر شده و خدماتی همچون پذیرایی ناهار، شام و صبحانه، خدمات پزشکی، چایخانه، میان وعده و شستشوی لباس انجام می‌دهد.

موکب بی‌بی شهربانو نیز در کربلا روبه‌روی خیمه‌گاه مستقر بوده و خدمات پذیرایی در وعده‌های شام، ناهار، صبحانه و میان وعده را به زائران ارائه می‌دهد.

موکب خیمه‌گاه اهل بیت(ع) در کربلا و در صحن حضرت زینب(س) مستقر است و پذیرایی، اسکان، توزیع میان وعده را انجام می‌دهد و موکب امام علی(ع) نوق در جاده نجف به کربلا عمود ۱۰۹۷ پذیرایی به‌صورت ناهار، شام، صبحانه و میان وعده را عهده‌دار است.

یکی دیگر از موکب‌هایی که از رفسنجان اعزام شده، موکب شهدای صنعت مس رفسنجان است که در کربلا و در صحن امام حسن(ع) مستقر شده و خدمات اسکان، توزیع ناهار، شام و صبحانه و میان وعده را انجام می‌دهد.

موکب دلسوختگان حضرت زهرا(س) نیز در کربلا ۳۰۰ متری حرم امام حسین(ع) جنب هتل الماس، خیابان شهید زینی و کوچه شهید معمار مستقر شده و با ناهار، شام، صبحانه و چای از زائران پذیرایی می‌کند و خدمات اسکان نیز دارد.

موکب حضرت رسول(ص) کشکوئیه در کربلا پذیرای زائران با میان وعده و اسکان است و موکب خدماتی شهید آذرباد نیز در کربلا خدمات شستشوی لباس، خیاطی و واکس را بر عهده گرفته است.

همچنین خدمات اسکان و میان وعده در موکب کبوترخان مستقر در کربلا انجام می‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.