روزهای آتی آکنده از غافلگیری است

روزهای آتی آکنده از غافلگیری است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، مصعب البریم سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: عملیات شهادت طلبانه در مناطق مختلف کرانه باختری نشان دهنده این است که ملت فلسطین و مقاومت آن توان مقابله و شکست دشمن صهیونیست را دارد.

وی افزود: دشمن هم اکنون به سبب افزایش عملیات مقاومتی در نگرانی و وحشت به سر می‌برد و در کرانه باختری با بحران و تنگنای شدیدی روبرو است.

البریم گفت: گسترش دامنه عملیات گردان‌های قدس و وارد کردن تلفات و خسارات به نظامیان صهیونیست در کرانه باختری، پیامی آشکار به اشغالگران و شهرک نشینان است که فرصتی برای زندگی راحت ندارند.

وی افزود: عملیات غرب رام الله، دنباله رویارویی گردان نابلس است که به زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست منجر شد. دشمن با غافلگیری‌های بیشتری روبرو خواهد شد. مقاومت اجازه قتل زنان و کودکان و سالخوردگان و تعقیب مبارزان را به نظامیان صهیونیست نخواهد داد و تا شکست دشمن صهیونیست دست از فعالیت برنمی دارد.

البریم گفت: طی روزهای آتی هزینه اشغالگران را بالا خواهیم برد و عملیات‌های ضدصهیونیستی تشدید خواهد شد. با وجود کمبود امکانات اما مقاومت پویا است و مبارزان اراده مستحکم دارند. روزهای آتی آکنده از نگرانی برای نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان رژیم موقت خواهد بود. اشغالگران توان حفاظت از نظامیان و شهرک نشینان در برابر ضربات مقاومت را ندارند و این نشانه نزدیک بودن زوال آن در فلسطین است.

جبهه دموکراتیک فلسطین: اشغالگران تاوان سنگینی دادند

طلال ابوظریفه عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک فلسطین اعلام کرد: اشغالگران امروز تاوان سنگین جنایت حمله به نابلس را دادند.

وی افزود: اشغالگران تاوان سنگین‌تری به هر اندازه که جنایت بیشتری علیه ملت و سرزمین ما و مقدسات انجام دهند پرداخت خواهند کرد. آنها هرگز در کاهش عملیات ضدصهیونیستی راه به جایی نخواهند برد و گزینه مردم فلسطین مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان و مقابله با الحاق و شهرک سازی است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین: دشمن صهیونیست بداند که در برابر جوانان به پاخاسته شکست خواهد خورد

کمیته‌های مقاومت فلسطین هم از این عملیات تمجید به عمل آوردند و بیان کرد: این عملیات تأکیدی بر ناتوانی دشمن صهیونیست در مقابله با مبارزان فلسطینی است.

در این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیست و سران فاشیست ان باید بدانند که تحرکات آنها برای ایجاد واقعیت جدید در قدس و مسجدالاقصی در برابر ضربات مقاومت و جوانان به پاخاسته در هر مکان از اراضی اشغالی شکست خواهد خورد و هر جنایت صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند.

منبع: مهر