نمایشگاه‌های خرید و فروش خودرو زیر ذره‌بین پلیس

نمایشگاه‌های خرید و فروش خودرو زیر ذره‌بین پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در اجرای طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی و به منظور پیشگیری از تخلفات و جرائم مربوط به صنف نمایشگاه داران خودرو، طی ۷۲ ساعت گذشته طرح بازدید از این واحدهای صنفی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که به صورت همزمان در سراسر استان انجام شد، از ۵۴ نمایشگاه خودرو بازدید که منجر به صدور ۶ اخطاریه پلمب و ۱۷ تذکر شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز از پلمپ ۲۱ نمایشگاه خودرو در این طرح خبر داد و گفت: این واحدهای صنفی بر انجام تخلفات از پیش تذکر داده شده توسط پلیس، اصرار داشته اند.

عسگری در پایان از اجرای مستمر طرح‌های پیشگیری از تخلفات صنفی خبر داد و اضافه کرد: در این راستا، شهروندان عزیز نیز می‌توانند جرائم صنفی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.