قطعات مسکونی شهرهای رمکان و طبل آماده واگذاری می شود

قطعات مسکونی شهرهای رمکان و طبل آماده واگذاری می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آریا امیری مدیر مسکن جوانان سازمان منطقه آزاد قشم امروز با اشاره به دستور ویژه و پیگیری های مدیرعامل سازمان مبنی بر تحویل سریع اراضی به متقاضیان واجدالشرایط گفت: این قطعات در دو شهر زیر 25 هزار نفری رمکان و طبل پس از اجرای طرح تفکیکی و الحاق اراضی بایر مستعد به طرح هادی و بافت مسکونی، با حضور مسوولان ارگان های شهرستان، شماره گذاری، متراژ بندی و قرعه کشی شدند.

وی ادامه داد: 435 قطعه زمین در شهر رمکان به وسعت 22 هکتار و 515 قطعه نیز در شهر طبل به وسعت 30 هکتار به زودی تحویل متقاضیان می شود.

مدیر مسکن جوانان سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: این زمین ها براساس توپوگرافی منطقه، بین 200 تا 250 مترمربع قطعه بندی شده و قابلیت ساخت مسکن به صورت ویلایی دارد.

طرح مسکن جوانان جزیره قشم با ثبت نام 9 هزار و 160 متقاضی در سال 1400 آغاز به کار کرد و تاکنون 6 هزار و 157 جوان بومی را صاحب زمین کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.