قابلیت جدید ایکس (توییتر)

به گزارش العین فارسی ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که افرادی که از X که قبلاً توییتر نامیده می‌شد استفاده می‌کنند، به زودی می‌توانند مستقیماً در این پلتفرم تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنند.

ماسک می‌گوید، این ویژگی بر روی اندروید، iOS، مک و ویندوز کار خواهد کرد و برای استفاده از آن نیازی به شماره تلفن هم نخواهد بود.

ماسک اشاره کرد که کاربران می توانند با استفاده از دستگاه خود با هر کسی در این پلتفرم تماس بگیرند، بنابراین می توان بدون ارائه شماره تلفن خود با مردم در هر نقطه از جهان صحبت کرد.

ماسک پس از تغییر دادن نام توییتر و تبدیل آن به ایکس می‌کوشد تا این پلتفرم شبکه اجتماعی را برتر از سایرین کند و به همین دلیل قصد دارد تا با افزودن ویژگی‌های متعدد، در رقابت با پلتفرم‌های شرکت متا (فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ) و سایر شبکه‌های اجتماعی و حتی پیام‌رسان‌ها عقب نیفتد.

از زمان تصاحب توییتر در سال گذشته، ایلان ماسک در تلاش بوده است تا این پلتفرم را به یک برنامه همه کاره تغییر دهد.

شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) اخیراً روی تغییرات زیادی کار کرده است. با وجود بحث برانگیز بودن بسیاری از آنها، این شرکت در نظر دارد برخی گزینه‌های جالب دیگر را نیز در این پلتفرم ارائه دهد.

انتهای پیام

برچسب هاایلان ماسک ایکس توییترمنبع: انصاف نیوز

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.