از تمام ظرفیت موجود در اربعین حسینی استفاده می‌شود

از تمام ظرفیت موجود در اربعین حسینی استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد آهکی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بسیج کلیه امکانات فنی، نیروی انسانی و پشتیبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان برای اجرای طرح اربعین حسینی (ع) ۱۴۰۲ اظهار کرد: استان همدان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مسیر عبوری زائرین اربعین حسینی قرار گرفته و راهداری استان به طور ویژه نسبت به خط‌کشی، نصب تابلو و علائم، آشکارسازی نقاط پر تصادف، نصب و تعمیر سیستم‌های روشنایی، شانه‌سازی و تعدیل شیب شیروانی، خاکریزی نقاط پرتگاهی، روکش آسفالت و لکه‌گیری، پاکسازی پارکینگ‌ها و … در این مسیرهای عبوری زائران اقدام خواهد کرد.

وی افزود: همچنین بازدیدهای منظم کارشناسان راهداری شهرستان‌ها از مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین راهی حاشیه راه‌ها در دوره سفرهای اربعین حسینی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به نظارت ویژه به مجتمع‌های راهی گفت: در این راستا لزوم نظافت کامل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، تأمین سرمایش اماکن داخل مجتمع‌ها، تأمین آب داخل سرویس‌ها، نظافت عمومی داخل مجتمع‌ها به تمامی مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان ابلاغ و مورد تاکید قرار گرفته است.

آهکی خاطرنشان کرد: ۴۲ باب مجتمع خدماتی رفاهی فعال و ۲۵ باب راهدارخانه در سطح راه‌های استان همدان وجود دارد که با تمامی ظرفیت خود آماده خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی هستند.

وی افزود: به منظور تسهیل در جابه‌جایی زوار اربعین حسینی از تمامی ظرفیت ناوگان‌های حمل و نقل عمومی و راهداری استفاده خواهد شد و در صورت لزوم از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز کمک خواهیم گرفت.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.