رشد 58 درصدی اعزام زائران اربعین حسینی از فرودگاه اصفهان

رشد 58 درصدی اعزام زائران اربعین حسینی از فرودگاه اصفهان

ابوذر ضیایی مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اصفهان، از اعزام و پذیرش بیش از ۶۳۰۰ زائر حضرت سیدالشهدا(ع) از فرودگاه شهید بهشتی پس از گذشت پانزده روز از شروع عملیات اربعین خبر داد و اظهار داشت: با عنایت به اینکه امسال بازه زمانی پروازهای ویژه اربعین در فرودگاه‌های کشور از تاریخ ۲۷ مرداد ماه لغایت ۲۰ شهریور ماه به مدت ۲۵ روز تعیین شده، عملیات اعزام و پذیرش زائران از فرودگاه اصفهان نیز از بیست و هفتم مرداد ماه آغاز و تا پایان روز جمعه دهم شهریور ماه به تعداد ۶ هزار و ۳۷۱ زائر اربعین حسینی در این فرودگاه خدمت‌رسانی انجام شد.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی وارش، معراج، آتا، کاسپین و ایران ایر در فرودگاه اصفهان عملیات اعزام و پذیرش زائران اربعین را بر عهده دارند که تا صبح امروز با ۵۶ پرواز زائران را به شهر نجف منتقل و به فرودگاه اصفهان بازگردانده‌اند.

ضیایی ادامه داد: تا پایان این عملیات بیش از ۵۰ پرواز ورودی و خروجی دیگر برای خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) از اصفهان به نجف و بالعکس برنامه‌ریزی شده و این در حالی است که شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند در صورت اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری در راستای اضافه کردن پروازهای خود در این مسیر اقدام و فرودگاه بدون هیچ محدودیتی آماده پذیرش و ارائه خدمات به این پروازها خواهد بود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه امسال تعداد زائر اعزامی از فرودگاه اصفهان در این دو هفته به میزان ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است، اظهار کرد: در این مدت نیز شاهد رشد ۳۷.۵ درصدی در تعداد پروازهای ورودی و خروجی ویژه اربعین در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

وی به تمهیدات برنامه‌ریزی شده در راستای تکریم زائران اشاره کرد و گفت: امسال علاوه بر برپایی موکب شهید بهشتی (عمود اول) برای پذیرایی از زائران و مستقبلین آنها، اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبیل نمایش های آیینی، مذهبی و تعزیه‌خوانی در ترمینال پروازهای خارجی را در دستور کار قرار دادیم تا زائران با حال و هوای خاص عازم زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شوند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.