اجازه ثبات و آرامش را به رژیم اشغالگر را نخواهیم داد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که محور مقاومت از فلسطین گرفته تا جمهوری اسلامی ایران، اجازه ثبات و آرامش را به رژیم اشغالگر نخواهد داد.

اجازه ثبات و آرامش را به رژیم اشغالگر را نخواهیم داد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، «مصعب البریم»، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی امروز (شنبه) در اظهاراتی مطبوعاتی در واکنش به دیدار سه‌جانبه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله ، زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی و صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در بیروت گفت که محور مقاومت در بالاترین سطح هماهنگی، عمل و پیگیری تجاوزات دشمن صهیونیستی چه در فلسطین و چه در منطقه قرار دارد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت: وحدت میادین رکنی اساسی در دکترین مبارزاتی محور مقاومت است که رویکرد و مواضع رهبران مقاومت بازتاب دهنده آن است و در میدان عمل نیز شاهد اثبات آن هستیم و جهاد اسلامی هم رمز حفظ وحدت مقاومت است.

وی تأکید کرد که سال‌ها کار، جهاد و جانفشانی رهبران و مبارزان مقاومت برای رسیدن به این سطح از آمادگی برای نبرد با دشمن صهیونیستی یک هدف را دنبال می‌کرده و آن بازداشتن دشمن و در هم شکستن هیبت آن و خنثی کردن توطئه‌های خطرناک این رژیم در کشورهای اسلامی و عربی است.

منبع: موج

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.