زوایای مختلف پیاده روی اربعین دنیا را شگفت زده می‌کند

 زوایای مختلف پیاده روی اربعین دنیا را شگفت زده می‌کند

احمد رمضان علی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خادمی در کربلا یک افتخار و نعمت بزرگی است که باید قدردان این نعمت باشیم.

وی با بیان اینکه اربعین اربابم حسین (ع) بدون پاداش نیست، افزود: هر زمانی در خانه ارباب آمدم دست خالی بر نگشتم.

این خادم درمانی مواکب گیلان در کربلا با اشاره به اینکه خادمی اربعین ارزش معنوی بالایی دارد، گفت: نوکری برای امام حسین علیه السلام بوق و کرنا نمی‌خواهد و این عشق بازی باید از صمیم قلب و دلی باشد تا پذیرفته شود.

علی نیا با اشاره به حضور و اجتماع میلیونی مردم در پیاده روی اربعین، بیان کرد: پذیرایی مردم ایران از زوار اربعینی کربلا وصف ناشدنی است.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین نماد وحدت آفرین بشریت است، افزود: در کنار زورآزمایی شبانه روزی دشمن علیه نظام اسلامی و جبهه حق، اجتماع و پیاده روی اربعین و دیگر مراسم مذهبی و اعتقادی پررنگ‌تر از گذشته است.

پزشک خادم گیلانی اربعین در کربلا با اشاره به ارادت قلبی عراقی‌ها نسبت به زوار حرم امام حسین علیه السلام، بیان کرد: مردم عراق ۱۱ ماه کار و تلاش می‌کنند و درآمد کسب می‌کنند تا در ماه منتهی به اربعین از زوار کربلا پذیرایی کنند.

علی نیا با بیان اینکه اربعین رزمایش بزرگ رسانه‌ای و اعتقادی است، گفت: پرداختن به زوایای مختلف پیاده روی اربعین می‌تواند دنیا را شگفت زده کند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.