مسافران پیش از سفر از وضعیت راه‌ها باخبر شوند

مسافران پیش از سفر از وضعیت راه‌ها باخبر شوند

علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به تعطیلات پیش رو به اعمال طرح ویژه تردد در راه‌های استان خبر داد و گفت: طرح ویژه ترددی از عصر امروز مصادف با ۱۴ شهریور آغاز و تا روز یک‌شنبه ۱۹ شهریور ادامه دار خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این راستای نیروهای خدمات رسان در مسیر تردد خودروها و جاده‌های البرز مستقر هستند.

زندی فر اضافه کرد: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی به رانندگان توصیه کرد: از هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان البرز بویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با توجه به حجم بالای ترافیک در محورهای مواصلاتی البرز، مسافران حتما قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند، گفت: رعایت نکات ایمنی در راستای کاهش تخلفات و تصادفات نقش عمده‌ای ایفا می‌کند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.