حفظ نظم و امنیت زائران اربعین اولویت پلیس است

حفظ نظم و امنیت زائران اربعین اولویت پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر در حاشیه بازدید از پایانه مرزی باشماق مریوان ضمن خداقوت به کارکنان انتظامی و مرزبانی مسقر در پایانه جهت خدمت‌رسانی به زائران، اظهار کرد: افتخار پلیس خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است و شاهد این مهم در این پایانه بودیم.

وی افزود: حفظ نظم و امنیت زائران اولویت پلیس است و با تمام توان در زمینه آرامش روانی زائران و مردم پلیس مجاهدانه پای کار است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا اقدامات انتظامی استان کردستان در راستای ارائه خدمات به زائران خوب ارزیابی کرد و گفت: شاهد حضور موثر کارکنان انتظامی، پلیس راه و راهور و مرزبانی و دیگر مجموعه‌های انتظامی کردستان بودیم که این خود جای شکرگزاری و قابل تقدیر است.

سردار بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه امنیت پایدار در کردستان حاکم است، افزود: این امنیت خاطر برای مردم و زائران عزیز حاصل تلاش و مجاهدت شبانه روزی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی در استان است.

وی در ادامه به عشق و ارادت کارکنان انتظامی به حرم مطهر ابا عبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: همکاران انتظامی نیز به واسطه خدمت به زائرن از این موهبت الهی سهم می‌برند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با تشکر و قدردانی از مهمان‌نوازی مردم کردستان از زائران، خاطرنشان کرد: در گفت‌وگو با زائران عزیز از مهمان‌نوازی خوب مردم کردستان و از اقدامات و خدمات رسانی همکاران انتظامی تشکر داشتند که ما نیز قدردان این محبت و بزرگی هستیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.