مورایس: دیدار دوباره با زنیت تجربه جذابی برای سپاهان است

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: دیدار دوباره با زنیت تجربه جذابی برای سپاهان است و بدون شک نتیجه در مسابقه اهمیتی ندارد، بلکه ارتباط دو باشگاه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، ژوزه مورایس در آستانه دیدار دوستانه تیم‌های زنیت سن پترزبورگ روسیه و فولاد مبارکه سپاهان ایران در ورزشگاه گازپروم روسیه در گفتگو با شبکه تلویزونی روسیه با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت:

نخستین چیز درباره این مسابقه، رابطه دوستانه بین دو باشگاه بوده و پس از آن، رابطه بین دو کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است. از سوی دیگر در کنار هم بودن در دنیا و این موضوع که کشورهای مختلف در کنار یکدیگر، رقابت‌های متفاوتی را رقم بزنند، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی ادامه داد:

بدون شک اهداف اصلی برای این بازی این مسائل است. دو کشور و دو تیم با دو فرهنگ متفاوت، دو باشگاه متفاوت و با سبک بازی متفاوتی به میدان می‌روند و رقابت متفاوتی را رقم می‌زنند. بدون شک در این مسابقه تجربه جذابی است که در مقابل باشگاهی مثل زنیت داشته باشیم.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد:

زنیت یک باشگاه بزرگ اروپایی به شمار می‌روند که از باشگاه‌های صاحب‌نام به شمار می‌رود و از سوی دیگر سپاهان یک باشگاه بزرگ در قاره آسیا به شمار می‌رود. اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم، باید بگویم که خود مسابقه نسبت به فضای به وجود آمده و ارتباط دوستی بین دو باشگاه و دو کشور، اهمیت کمتری دارد و باید به این موضوع توجه نشان داد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا تفکر خاصی درباره این مسابقه دارید یا آماده‌سازی خاصی برای این مسابقه داشته‌اید، خاطرنشان کرد:

ما یک باشگاه فوتبال با فرهنگ خودمان هستیم. ما فرهنگ متفاوتی داریم و سعی می‌کنیم که همه چیز را به تیم خود ارائه دهیم. در حال حاضر شرایط خوبی بر تیم حاکم است و میزبانی خوبی از سوی باشگاه زنیت برای باشگاه سپاهان صورت گرفته و آماده‌سازی متفاوت و خاصی برای این مسابقه صورت نداده‌ایم.

مورایس گفت:

رویکرد ما آن است که در مرحله نخست، بازی خوبی برای هواداران خود ارائه می‌دهیم و در مرحله بعدی بتوانیم عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم.

وی اضافه کرد:

در بازی نخست دو تیم، زنیت از بازیکنان خوب و باکیفیتی بهره می‌برد و مسابقه باکیفیتی از دو تیم ارائه شد. خیلی مشتاقم که دوباره این مسابقه انجام شود و نتیجه کمترین اهمیت را برای ما دارد و به نظرم برگزاری این مسابقه از اهمیت بیشتری نسبت به نتیجه برخوردار است.

لازم به ذکر است، دیدار تیم‌های زنیت سن پترزبورگ روسیه و فولاد مبارکه سپاهان ایران از ساعت ۲۰ امروز پنجشنبه به وقت ایران در ورزشگاه گازپروم روسیه برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال