تغییر نگاه تامین اجتماعی به بخش خصوصی قزوین ضرورت دارد

تغییر نگاه تامین اجتماعی به بخش خصوصی قزوین ضرورت دارد

به گزارش ایلنا، مهدی عبدیان در نشست بررسی افزایش تعاملات بخش خصوصی با تامین اجتماعی قزوین با اشاره به موضوع حساب‌رسی‌ها گفت: در جلساتی که با بخش خصوصی منعقد می‌شود این نگاه منفی وجود دارد که باید تصحیح شود، ایجاد دید مثبت، انگیزه، پویایی، نشاط و همراهی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین افزود: برای رفع مطالبات سازمان از برخی کارفرمایان آماده برگزاری نشست‌های مشترک با مسئولان تامین اجتماعی و شرکت شهرک‌های صنعتی هستیم؛ چراکه با حداکثر مساعدت قانونی ممکن به واحدهای تولیدی، مطالبات قانونی پرداخت شده و باهمدلی کارفرمایان و تامین اجتماعی، به اشتغال‌ و توسعه استان صنعتی قزوین در شرایط کنونی کمک شایانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی، آمادگی خود را برای تعریف چندطرح بزرگ و ویژه که منجر به تغییرات ملموس اقتصادی دراستان شود؛ اعلام می‌کند و می‌توانیم در کنار اولویت اول که به گردشگری اختصاص دارد؛ طرحی نیز در خصوص ارائه تسهیلات با بهره کم به منظور نوسازی ماشین آلات واحدهای تولیدی تعریف و اجرایی کنیم.

تسویه بدهی کارفرمایان ضرورت دارد

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین هم در این جلسه با اشاره به ۴ هزار و ۴۳۰ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در برابر کمبود نیروی کار و مولد در واحدهای تولیدی خواستار مساعدت افزون‌تر کارفرمایان استان شد.

حمید کوزه‌گرها تصریح کرد: بدهی قابل توجه بعضی از کارفرمایان استانی و لزوم بازپرداخت و تسویه آن، استفاده از تعداد قابل توجه نیروی افاغنه در واحدهای تولیدی در برابر کاهش نیروی انسانی و اختصاص رتبه یک کشوری به استان قزوین در زمینه حوادث ناشی از کار از مهمترین مسائلی است که باید تدابیر لازم برای آن اندیشید؛ ضمن آن که نزدیک به دوسوم واحدهایی که مشمول حسابرسی می‌شوند، همکاری مناسب نشان نداده‌اند.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.