دفتر احمدی نژاد فعالیت رسمی انتخاباتی او را تکذیب کرد: «جایگاه احمدی نژاد در قلب مردم ایران ممتاز است»

دفتر محمود احمدی‌نژاد «هرگونه برنامه و فعالیت انتخاباتی» رسمی او را در دو انتخابات اسفندماه تکذیب کرد و مدعی شد که «جریانات ورشکسته سیاسی و عناصر مغرض معلوم الحال با انتشار شایعات بی اساس»، «کوشیده‌اند تا از موقعیت سیاسی، محبوبیت اجتماعی و جایگاه ممتاز ایشان در قلوب شریف ملت بزرگ ایران سوءاستفاده کنند».

به گزارش انصاف نیوز به نقل از کانال تلگرامی نزدیک به این جریان اصولگرا، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، رئیس دفتر آقای احمدی نژاد در این اطلاعیه نوشته است:

«طی هفته‌های اخیر، برخی جریانات ورشکسته سیاسی و عناصر مغرض معلوم‌الحال با انتشار شایعات بی‌اساس و جعل اخبار کاملاً کذب و بی‌اعتبار نظیر ثبت‌نام آقای دکتر احمدی‌نژاد برای انتخابات، رایزنی با گروه‌ها و عناصر سیاسی و ائتلاف پنهان و آشکار با آنان، دادن فهرست مستقل و یا مشترک انتخاباتی و یا حمایت از افراد خاص، کوشیده‌اند تا از موقعیت سیاسی، محبوبیت اجتماعی و جایگاه ممتاز ایشان در قلوب شریف ملت بزرگ ایران سوءاستفاده نموده و از این طریق وضعیت به‌شدت نابسامان خود را ترمیم کنند.

اینک و در پی پرسش‌های مکرر اقشار مختلف از هموطنان عزیز ضمن تکذیب همه خبرهای جعلی مورد اشاره و شایعات بی‌اساس مذکور، مؤکداً تصریح می‌نماید که جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد هیچ برنامه و فعالیت انتخاباتی نداشته و نخواهند داشت. بدیهی است که هرگونه خبرسازی و سوءاستفاده از نام و جایگاه ایشان اقدامی ضداخلاقی، مذموم و محکوم است.»

جریان احمدی نژاد در انتخابات‌های قبلی بدون استفاده از نام او اما در انتخابات‌های مختلف فعالیت داشته‌اند ازجمله در مجلس فعلی تعداد بسیاری از نیروهای این جریان حضور دارند. در انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز علی رغم تکذیب رسمی اما این جریان به ابراهیم رئیسی رای داد و تعدادی از وزارتخانه‌ها و دیگر کرسی‌های مدیریتی دولت را در اختیار گرفت.

انتهای پیام

برچسب هاانتخابات ۱۴۰۲ محمود احمدی نژادمنبع: انصاف نیوز

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.