تردد خودرو در محورهای همدان از ۲۰ میلیون مورد گذشت

تردد خودرو در محورهای همدان از ۲۰ میلیون مورد گذشت

سعید کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سفرهای اربعین حسینی که از ۲۷ مردادماه آغاز شد اظهار کرد: طی این مدت تا روز گذشته ۲۰ میلیون و ۹۳۰ هزار تردد در محورهای استان همدان انجام شده است.

وی از افزایش ۳.۳ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و بیان کرد: ورود و خروج استان نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز ۶.۷ درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: میزان تردد ورودی به استان دو میلیون و ۱۰ هزار تردد بود در حالی که در مدت مشابه سال قبل یک‌میلیون و ۸۴۸ هزار تردد داشتیم.

وی تردد خروجی از استان را ۲ میلیون و ۴۵ هزار تردد عنوان کرد و افزود: طی مدت مشابه سال قبل میزان تردد خروجی از استان یک‌میلیون و ۹۵۲ هزار مورد بود که در مجموع نرخ افزایش ورود و خروج استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳.۳ درصد است.

کریمی عنوان کرد: پرترددترین محور استان سه راهی بهار _ همدان است به طوری که روز قبل ۷۰ هزار تردد در این محور صورت گرفته است.

وی تردد روز گذشته همدان که روز پایانی خروج زائران از مرزها بود یک میلیون و ۱۰۷ هزار مورد دانست و گفت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷.۲ درصد افزایش داشته است‌.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.