بهترین حفاظ دیوار برای دیوار حیاط و ویلا

بهترین حفاظ دیوار برای دیوار حیاط و ویلا

سامان حفاظ تولید کننده برتر و تخصصی انواع حصار ،نرده و حفاظ ساختمان امکان خرید مستقیم از این شرکت را با خدمات نصب رایگان در سرتاسر کشور ایران فراهم آورده است .شما می توانید برای خرید به صورت غیر حضوری از فروشگاه و وب سایت این مجموعه اقدام نمایید .

انواع حفاظ دیوار

نرده های دیوار در طرح ها و متریال های مختلفی در بازار مو جود می باشد و بهترین و کار آمد ترین آن ها نوع متریال فلزی می باشند که دارای استحکام و دوام بیشتری می باشند .

انواع حفاظ فلزی دیوار عبارتند از :

1.حفاظ شاخ گوزنی :

حفاظ شاخ گوزنی به دلیل شباهت و الهام به شاخ های گوزن به این نام خوانده می شود و بیشتر افراد تمامی ححفاظ ها را به این نام می شناسند زیرا این نوع حصار پر تقضی ترین نوع حفاظ دیوار می باشد .

امنیت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سازه های دیگر دارای مقبولیت بیشتری بوده و اگر با استفاده از استاندارد های لازمه تولید گردد دارای مقاومت بالا در برابرخوردگی و جلوگیری از ورود مثمر ثمر خواهد بود شما می توانید از این نوع حفاظ ها در محیط ها با کاربری های متنوعی استفاده نمایید .

دلیل محبوبیت این فنس و نرده ها به دلیل تراکم بالایی است که با استفاده از میلگرد ها ایجاد میگردد. و همچنین قیمت حفاظ شاخ گوزنی نیز نسبت به فنس و حصار های دیگر بسیار کمتر و برای پروژه ها و صرفه جویی در هزینه ها منجر گردد .

2.حفاظ بوته ای :

حفاظ بوته ای نوعی دیگر از حفاظ دیوار می باشد و دومین نرده ای است که مورد توجه قرار میگیرد ،این نوع سازه به دلیل شباهت بسیار زیاد به بوته های گیاهان زیبایی بسیار زیادی را برای محیط ایجاد میکند که لازمه آن رنگ آمیزی اصولی و همگون با محیط می باشد .

با توجه به معرفی حفاظ بوته ای در این مطلب در نگاه اول شاید این دو حفاظ مشابه هم به نظر برسند. اما لازم است بدانید که تراکم حفاظ بوته ای (همانطور که از نام آن مشخص است) از حفاظ شاخ گوزنی بیشتر است. این بیشتر بودن تراکم باعث ایجاد امنیت بیشتری می شود.

3.حفاظ لیلیوم :

این نوع حفاظ به شکل گل لیلیوم و هر بوته آن تشکیل شده از 15 عدد گل لیلیوم با میلگرد نمره 10 و شاسی پروفیل 20 در 30 می باشد. لیلیوم نسبت به حفاظ های دیگر روی دیوار از استقامت و امنیت و زیبایی بالایی برخوردار است و همچنین قیمت این نوع حفاظ نسبت به بقیه حفاظ های روی دیوار بیشتر بوده که این به خاطر وزن بیشتر آن نسبت به بقیه حفاظهای روی دیوار است.

حفاظ دیوار

نکات مهم در هنگام نصب حفاظ دیوارحیاط و ویلا :

در نصب نرده های دیوار حیاط و ویلا اگر نکات استاندارد نصب را با دقت انجام دهیم نفوذ را تا حد بالایی غیر ممکن میکنیم . برای نصب بر روی دیوار های بلوک ها غیر فشرده باید شاسی کشی استاندارد در پایه ها رعایت گردد.

ولی اگر بلوک های مورد استفاده با استفاده از دستگاه بلوک زنی فشرده ساخته شده باشد کاشت میلگرد و میله و اتصال آن به شاخ های حفاظ می توان سرعت اجرا را بالا برد .

منبع: اکونا پرس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.