فدراسیون فوتبال نژادپرستانه پیشکسوت باشگاه اسپورتینگ علیه طارمی را محکوم کرد

فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان با صدور بیانیه‌ای، به محکومیت اظهار نظر عجیب و نژادپرستانه پیشکسوت باشگاه اسپورتینگ پرداختند.

فدراسیون فوتبال نژادپرستانه پیشکسوت باشگاه اسپورتینگ  علیه طارمی را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در پی اظهارات سخیف کارلوس خاویر بازیکن سابق اسپورتینگ لیسبون علیه مهدی طارمی بازیکن ایرانی تیم پورتو، فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی فوتبال ایران، اظهارات نژادپرستانه را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی کاپیتان سابق باشگاه اسپورتینگ‌لیسبون از مهدی طارمی

رئیس باشگاه پورتو از مهدی طارمی دفاع کرد

در بیانیه حمایتی فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی فوتبال ایران از مهدی طارمی آمده است: «تعجب‌آور و مایه تأسف است که این اظهارات نژادپرستانه علیه یک بازیکن متعهد و وفادار بیان شده است؛ آنهم از سوی فردی که خود عضوی از خانواده جهانی فوتبال است.

اعضای تیم ملی ایران، این اظهارات شرم‌آور را محکوم و تأکید می‌کند زبان جهانی فوتبال، زبان مهربانی است و قطعاً همانطور که ادبیات سخیف و ناپسند استفاده شده در کلام این بازیکن سابق فوتبال علیه طارمی با واکنش منفی در این کشور روبه‌رو شده، این اظهارات از سوی تمامی اعضای خانواده بزرگ و بین‌المللی فوتبال در سرتاسر جهان نیز رد می‌شود».

منبع: موج

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.